۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
مقصد بعدی دنی آلوز کجاست؟

دفاع برزیلی، دوباره بازیکن آزاد شده و اشتیاق زیادی دارد تا بار دیگر به یک باشگاه مهم برود و به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «دنی آلوز» پس از ۶ ماه حضور در بارسلونا، دوباره بازیکن آزاد است و اشتیاق زیادی دارد تا یک بار دیگر به یک باشگاه مهم برود و به فوتبالش ادامه دهد، همچنین کورسوی امیدی برای دعوت شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد.

بازیکن ۳۹ ساله پس از پایان دادن به دومین دوره حضور خود در نیوکمپ به دنبال یک باشگاه جدید است. اکنون یک پیشتاز جدید برای امضای قرارداد با او پیدا شده و اتلتیکو پارانانسه می‌خواهد دنی آلوز را جذب کند. مذاکرات شخصی با این بازیکن مدتی است که آغاز شده اما مشخص نیست در چه مرحله‌ای قرار دارد.

آلوز هنوز بیش از ۲۰ میلیون دلار از طرف باشگاه سابقش طلبکار است که به او در اقساط ماهانه پرداخت می‌شود. وی مایل است به تیم اتلتیکوپاراننزه ملحق شود اما با توجه به تجربه‌ای که از حضور در تیم سائوپائولو داشت، می‌خواهد تضمین‌های مالی مشخصی وجود داشته باشد تا در آینده دوباره داستان طلبکاری برای او پیش نیاید.

باشگاه فلومیننزه برزیل هم وضعیت این مدافع راست را زیر نظر دارد و گفته می‌شود چند باشگاه بزرگ مکزیک هم علاقه‌مند هستند تا مدافع پیشین بارسلونا را جذب کنند. دنی آلوز بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در بارسا حضور داشت و به این تیم برای کسب ۲۳ جام مختلف از جمله ۶ قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

کد خبر 585502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.