خرید جدید و رایگان اینتر از رم

اینتر یک روز پس از تأیید قرارداد با آندره اونانا، قرارداد هنریک مخیتاریان را نیز امضا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هنریک مخیتاریان هافبک هجومی سابق رم، قراردادی دو ساله با تیم اینتر میلان امضا کرده و اکنون پس از کار با مورینیو، آماده همکاری با اینزاگی است.

اینتر یک روز پس از تأیید قرارداد با آندره اونانا، قرارداد هنریک مخیتاریان را نیز امضا کرد. ملی پوش ارمنستانی پس از دو سال حضور در رم به سن سیرو رفته است. قرارداد او در تابستان فعلی با تیم رم به پایان رسید و باشگاه پایتخت نیز تمایلی برای تمدید با او نداشت.

باشگاه اینتر هنوز اعلام نکرده است که هافبک هجومی سابق آرسنال و منچستریونایتد برای چه مدت قرارداد امضا کرده است. با این حال، گزارش شده که او قراردادی دو ساله با این باشگاه منعقد کرده و تا سال ۲۰۲۴ در میلان باقی خواهد ماند. مخیتاریان چهارمین خرید اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. او به لیست روملو لوکاکو، کریستیان اصلانی و آندره اونانا اضافه شده است.

اونانا دیگر بازیکنی است که به تازگی به جمع نراتزوری اضافه شده و روز جمعه به عنوان بازیکن این تیم معرفی شد. او که به تازگی از آژاکس جدا شده در مصاحبه خود اظهار کرد: اینتر باشگاه بزرگی است و همیشه دروازه‌بان های خوبی داشته است. من چالش‌های بزرگ را دوست دارم و در حال حاضر یک چالش بسیار مهم پیش روی من است. بسیار مطمئن و خوشحالم که اینجا هستم.

کد خبر 585499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.