برنامه‌های شهرداری ساری برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشاکت‌های مردمی شهرداری ساری از برنامه‌های این سازمان برای جذب سرمایه‌گذار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نجاتی‌جوارمی در نخستین جلسه هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ساری، اظهار کرد: اعتمادسازی و باورآفرینی برای سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف، تسهیل در روند مشارکت‌های عمومی و برقراری یک ساختار منسجم برای فعالیت‌های سازمان در تمام سطوح اقتصادی مورد توجه شهرداری است.

وی افزود: طرح‌هایی جهت مشارکت سرمایه‌گذاران در بوستان ملل، حاشیه پارکینگ روشن خیابان قارن، روبه‌روی مسجد محمد رسول‌الله کمربندی شرقی تعریف شده است که می‌تواند یک مشارکت دوسویه و انتفاع متقابل برای شهرداری و سرمایه‌گذار را به همراه داشته باشد.

حسن کلانتری، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری و رئیس هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیریت شهری ساری برای سرمایه‌گذاری و جذب منابع مالی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان اتفاق‌نظر دارند، تصریح کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با وحدت رویه و تلاش‌های مؤثر، مسیرهای جدید و مناسبی برای جذب سرمایه ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی شهرداری‌ها و ضرورت استفاده از منابع درآمدی جدید جهت تأمین نیازهای عموم شهروندان، تأسیس و فعالیت سازمان سرمایه‌گذاری می‌تواند اهداف مدیران امر و نیازهای عمومی شهروندان را محقق کند.

رئیس هیئت مدیره سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ساری گفت: استفاده از یک نظام قانونمند و اثرگذار برای جلب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش رو کارکنان سازمان است.

کد خبر 585388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.