عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ تیرماه

در این بسته خبری از بدهی ۲۰۰ میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری دامغان تا اعلام نواقص ایمنی بازارهای شهر خرمشهر به دادستان و صدور حکم تخریب برج خلیج فارس قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بدهی ۲۰۰ میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری دامغان

سید محمد تقوی، شهردار دامغان از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی دستگاه‌های اجرایی به این شهرداری خبر داد و با توجه به نیاز مالی مدیریت شهری خواستار پرداخت این بدهی‌ها شد.

اعلام نواقص ایمنی بازارهای شهر خرمشهر به دادستان

جواد نجف‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت: گزارش نواقص ایمنی موجود در بازارهای خرمشهر پس از ارسال به شهرداری، به دادستانی اعلام شد.

صدور حکم تخریب برج خلیج فارس قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه ۲ شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه برج خلیج فارس قزوین، خارج از ضوابط استاندارد اضافه بنا داشته، حکم تخریب بخش‌هایی از آن صادر شده است.

معطلی ۲۰ ساله برای اجرای مجتمع تجاری مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: مجتمع تجاری و خدماتی خواجه‌نصیر در میدان مرکزی شهر مراغه، پشت نما سنگی یک بنای تاریخی با عنوان «شدادیه»، طی بیش از ۲ دهه گذشته به حال خود رها شده است؛ طرحی که ایمن‌سازی اخیر آن از سوی شهرداری هم تداوم بلاتکلیفی را گوشزد می‌کند.

مرمت و بازسازی هفت ساباط و سه گذر تاریخی شهر دزفول

علی قربانی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول گفت: مرمت و بازسازی هفت ساباط و سه گذر تاریخی توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول انجام شد

آزادسازی و پیاده‌روسازی اطراف برج قابوس نیازمند ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار

سیدعلی‌اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: آزادسازی و پیاده‌روسازی اطراف برج قابوس در حفظ و نگهداری این اثر باستانی خاص و جذب گردشگر که مورد توجه یونسکو و مردم کشورهای جهان است به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تولید کود کمپوست در کارخانه بازیافت شهرکرد

داوود مؤمنی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: از ۲ ماه گذشته خط تولید کود کمپوست به کارخانه بازیافت شهرکرد اضافه شده است.

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی فرهنگسرای ایثار و شهادت در رفسنجان

سید علی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی فرهنگسرای ایثار و شهادت در گلزار شهدا خبر داد.

کد خبر 585372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.