حسین طیبی از بنفیکا جدا شد/ مقصد بعدی، پالمای اسپانیا

حسین طیبی، لژیونر فوتسالیست کشورمان به‌طور رسمی و پس از دو سال تیم فوتسال بنفیکای پرتغال را ترک کرد تا راهی لیگ اسپانیا و تیم پالما شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین طیبی ستاره و کاپیتان تیم‌ملی فوتسال کشورمان که در دو فصل اخیر به‌عنوان لژیونر در تیم فوتسال بنفیکای پرتغال توپ می‌زد اکنون در سودای تجربه‌ای جدید است و باید وی را در پیراهن تیم پالمای اسپانیا ببینیم.

گفتنی است وب‌سایت zonatecnicafutsal پرتغال نیز اعلام کرده بود حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران که در تیم بنفیکا پرتغال بازی می‌کند، به پالما اسپانیا خواهد رفت.

این سایت نوشته بود: طیبی بنفیکا را ترک می‌کند و پالما باید مقصد او باشد. او در سن ۳۳ سالگی و پس از ۴۶ گل با قرمزپوشان، همچنان در جام باشگاه‌های فوتسال اروپا به درخشش خود ادامه خواهد داد؛ چرا که پالما با حضور در فینال لیگ اسپانیا جواز حضور در فینال لیگ اسپانیا را کسب کرد.

با اعلام رسمی باشگاه بنفیکا، حسین طیبی پس از دو سال حضور در این تیم و کسب مقام‌هایی از جمله سومی جام باشگاه‌های اروپا و نایب‌قهرمانی لیگ و جام‌حذفی پرتغال دست یافت.

باشگاه بنفیکا در پیامی جدایی حسین طیبی را اعلام کرد و ضمن تشکر از کاپیتان تیم‌ملی فوتسال کشورمان نوشت:

بعد از دو سال حسین طیبی به دنبال تجربه‌های جدیدی می‌رود. در این مدت او در ۶۳ بازی ۴۷ گل برای بنفیکا به‌ثمر رساند. حضور بازیکنی مثل حسین در تیم باعث افتخار بود؛ بسیار از شما متشکریم.

حسین طیبی از بنفیکا جدا شد/ مقصد بعدی: پالمای اسپانیا

حسین طیبی نیز با سه زبان مختلف دنیا (فارسی، انگلیسی و پرتغالی) از بنفیکا بابت دو فصل حضور در این تیم تشکر و خداحافظی کرد:

حسین طیبی از بنفیکا جدا شد/ مقصد بعدی: پالمای اسپانیا

کد خبر 585242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.