اهمیت اجرای طرح مسیر فیروزه‌ای در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح مسیر فیروزه‌ای در راستای اجرای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، گفت: طی دو سالی که کرونا شیوع یافت، اجرای سیاست‌های امربه‌معروف محدود شده بود، اما در تلاش هستیم تا در این مسیر اقدامات موثری انجام دهیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: شهدا در ادامه مسیر خود از مردم و مسئولان انتظار دارند؛ لذا پیمودن این مسیر با اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر محقق خواهد شد، نسبت به مطالبات مردمی درخصوص مسائل حجاب و سگ‌گردانی در بوستان‌ها فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مسیر فیروزه‌ای و محدوده حرم در طرح‌های فرهنگی است که در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر به اجرا خواهد رسید، اضافه کرد: در حوزه محله‌محوری، مسجدمحوری و در قالب امربه‌معروف امسال فعالیت‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه درخواست و مطالبه عمومی مردم قم برخورد با سگ‌گردانی است، تصریح کرد: طی دو سالی که کرونا شیوع یافت، اجرای سیاست‌های امربه‌معروف محدود شده بود، اما از این به بعد مردم شاهد فعالیت‌های جدی‌تری از سوی شهرداری خواهند بود.

کد خبر 585130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.