۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
یادت باشه! یادم هست

یک کاربر فضای مجازی در رشته توییتی به ماجرای آخرین دیدار شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی‌مرادی» با همسرش پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی در رشته توییتی به ماجرای آخرین دیدار شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی‌مرادی» با همسرش پرداخت.

این کاربر در پیچ شخصی خود در توئیتر نوشت: «سر سفره که نشست، گفت: آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟! با بغض گفتم: چرا این طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟! گفت: کاش می‌شد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگ بشه». گفتم: قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم، منو بی‌خبر نذار. با هرجان کندنی که بود، برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم. لحظه آخر به حمید گفتم: حمید تو رو به همون حضرت زینب (س) هر کجا تونستی تماس بگیر.

گفت: جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن. اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم. به حمید گفتم: پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت را می‌فهمم. از پیشنهادم خوشش آمده بود.

پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلندبلند گفت: یادت باشه! یادت باشه! لبخندی زدم و گفتم: یادم هست! یادم هست.»

یادت باشه! یادم هست

به گزارش ایمنا، شهید حمید سیاهکالی‌مرادی از پاسداران تیپ ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) بود که پنجم آذرماه سال ۹۴ در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

در سال ۱۳۹۷ کتابی با عنوان «یادت باشد» به همت محمدرسول ملاحسنی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. این کتاب را عاشقانه‌ترین کتاب شهدای مدافع حرم نامیده‌اند که به روایت جذاب و خواندنی زندگی مشترک این شهید می‌پردازد.

کد خبر 585094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.