آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۸ تیر؛ بدون فوتی و ۱ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

سیدعلی درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز - چهارشنبه هشتم تیرماه- اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.
وی با بیان اینکه از این تعداد یک بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست یک نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد و خوشبختانه در بین بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان نتیجه تست هیچیک مثبت قطعی اعلام نشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: اکنون سه بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد دو نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

درخشان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان ۱۸۴۹ نفر است.

وی ادامه داد: اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

درخشان اظهار کرد: اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان های بن، بروجن، کیار، اردل، سامان خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 584963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.