آغاز عملیات اجرایی جداسازی آب شرب از آب فضای سبز در غرب رفسنجان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات تفکیک آب شرب از آب فضای سبز در ورودی رفسنجان از سمت میدان امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، جهانگیر ملکی اظهار کرد: اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از آب شرب یکی از راهکاری مناسب در مدیریت بهره برداری از منابع و سازگاری با کم آبی بویژه در مناطق خشک و گرمسیری دچار تنش است.

وی افزود: با توجه به قرارگیری رفسنجان در منطقه خشک و نیمه خشک و کاهش بارندگی‌ها، مشکلات کمبود آب در این شهرستان طی سال‌های گذشته بیشتر شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه استفاده بهینه از منابع آب یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با بحران بی‌آبی است، خاطرنشان کرد: امروزه اهمیت آب در زندگی بر کسی پوشیده نیست زیرا فقدان آن مخاطراتی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

ملکی تصریح کرد: در همین راستا و در ادامه اقدامات شهرداری رفسنجان برای جداسازی آب شرب از آب فضای سبز، پروژه انتقال خط لوله حدفاصل کشتارگاه تا میدان امام حسین (ع) به طول ۷ کیلومتر با حجم مخزن ۲۰۰۰ مترمکعب آغاز شده است.

وی گفت: این پروژه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و این مخزن به شبکه آبرسانی فضای سبز شهری اضافه می‌شود.

کد خبر 584957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.