پروژه‌های زودبازده در مشهد با سرعت بیشتری اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم‌برخوردار در مشهد با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و به سرانجام می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حسن موحدیان با اشاره به روند پروژه‌های زودبازده، اظهار کرد: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم‌برخوردار، از نخستین مصوبات شورای اسلامی شهر بود که امیدواریم با همت و تلاش مضاعف شهرداری، این پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شوند و به سرانجام برسند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردها و سیاست‌های شورای ششم، ترویج گفتمان خدمت و گفت‌وگو با مردم بوده است، بسیار خرسندیم که با بهبود شرایط کرونایی، فرصت ارتباط مستقیم با شهروندان و برگزاری نشست‌های پای حرف مردم در مساجد فراهم آمده است، این تعامل و گفت‌وگو با مردم، از مطالب مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هم بوده است که باید هر روز قوی‌تر دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر باید به عنوان مجلس محلی نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ساده‌زیستی و دوری از تجملات و اعیان‌نشینی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، اصلی و فرعی کردن مسائل کشور و مقدم داشتن رفع مسائل اصلی، اجتناب از تبعیض و فساد، همکاری صمیمانه با قوا و دستگاه‌های مختلف و پرهیز از گروکشی و معارضه ویژگی‌هایی است که نمایندگان مردم باید آن را رعایت کنند و سفارش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز بر این موارد است.

موحدیان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که نماینده انقلابی با عموم مردم همراه است، اما عوام‌زده و جو زده نیست، ایشان تاکید دارند اگر تصمیم و قانون‌گذاری بر اساس تصمیم کارشناسی و تخصصی دارید، تحت تأثیر جنجال‌ها و فضاسازی‌های علیه مجلس و قانون قرار نگیرید و پیوسته پایبند به قوانین از جمله قانون اساسی باشید.

وی در خصوص جشنواره فیلم «کن»، اظهار کرد: این جشنواره، محلی برای لابی صهیونیست‌ها و آمریکا است، فیلمی که در این جشنواره با مضمون توهین به امام‌رضا (ع) و مشهد مقدس اکران شده است را محکوم می‌کنیم و باید توجه داشت جوایزی که در این رویداد اهدا می‌شود نیز بر اساس نگاه‌های سیاسی و با هدف منزوی کردن اسلام و انقلاب است.

کد خبر 584887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.