نمایشگاه کتاب «رویش» در کتابخانه مرکزی اصفهان

کتاب‌های خریداری شده توسط اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان از سی و سومین نمایشگاه بین المللی تهران درقالب نمایشگاهی با عنوان «رویش»، از پنجم تیرماه در کتابخانه مرکزی برپا شده و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرضیه اربابان، رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد «رویش» در کتابخانه مرکزی، اظهار کرد: کتب به نمایش درآمده در این رویداد با هدف قرار گرفتن در کتابخانه‌های شهر و استفاده عموم، از نمایشگاه کتاب تهران و از جدیدترین کتاب‌های منتشرشده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انتخاب و خریداری شده است.

وی افزود: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله کودک و نوجوان، ادبیات، حقوق، علوم محض و کاربردی، داستان، تاریخ، جغرافیا و ورزش نوشته شده و کتاب‌ها براساس نظرسنجی‌ها از کتابخانه‌ها و مخاطبان انتخاب و مطابق ذائقه و نیاز شهروندان تهیه شده است.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرداری اصفهان ادامه داد ۵۰۸۵ جلد کتاب در یک ۱۹۷۶ عنوان توسط کتابخانه شهرداری از نمایشگاه کتاب تهران خریداری شده که در نمایشگاه رویش مورد بازدید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

اربابان گفت: نمایشگاه «رویش» از ساعت ۹ تا ۱۸ برپاست و متخصصان، دانشجویان و عموم مردم می‌توانند این کتاب‌ها را از نزدیک مشاهده و با پایان نمایشگاه‌، از کتابخانه‌های شهر امانت بگیرند.

کد خبر 584874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.