توان علمی و اجرایی، شاخصه‌های انتخاب شهردار

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج گفت: چند شاخصه برای انتخاب هر مدیری باید مورد توجه قرار گیرد، در انتخاب مدیریت شهری باید توان علمی و اجرایی کاندیداها مد نظر قرار گرفته شود.

محمد اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمعی از نخبگان اجرایی علمی و فرهنگی و اجتماعی شهر درخواست کردند با توجه به بلوغ فکری که در کلان‌شهر کرج اتفاق افتاده است در مورد انتخاب شهردار باید با آرامش عمل شود؛ شهردار باید برای ۳۶ ماه حوزه مدیریت شهری انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: درخواست بعدی این بود که فضای انتخاب شهردار به نحوی اداره شود تا وقتی به تعداد محدودی از افراد کاندیدا رسیدیم در فضایی نخبگانی، کاندیداها به مناظره گذاشته شوند تا تنها توان علمی کاندیداها مد نظر قرار نگیرد، بلکه توان تجربی و اجرایی مورد توجه باشد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از سرپرست شهرداری درخواست می‌شود، امور حقوق قرارداد دریافت بهای خدمات خودرویی میدان تره‌بار مرکزی و نحوه قرارداد تنظیف مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از تاریخ ۱۴۰۱/۴/۱ قرارداد پیمانکار فسخ شده است و علی‌رغم تخلفاتی موجود، پیمانکار همچنان دریافت بهای خدمات میدان میوه و تره‌بار را دریافت می‌کند، لذا این موضوع باید هر چه سریع‌تر بررسی شود.

اسدیان گفت: چند شاخصه برای انتخاب هر مدیری باید مورد توجه قرار گیرد. در انتخاب مدیریت شهری باید توان علمی و اجرایی کاندیداها مد نظر قرار گرفته شود.

کد خبر 584819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.