ون پارس نقش جهان یک - شهرداری بندرعباس صفر/یک گام مانده تا رستگاری

تیم ون پارس موفق شد در بازی رفت پلی‌آف با حداقل اختلاف از سد رقیب بندرعباسی خود عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیدار رفت پلی‌آف لیگ آزادگان، امروز _هفتم تیرماه_ از ساعت ۲۰ تیم‌های ون پارس نقش جهان و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار رفت پلی‌آف لیگ آزادگان

دیدار تیم‌های ون پارس نقش جهان و شهرداری بندرعباس

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان

تماشاگر: ۳۵۰ نفر

گل: فلاحیان در دقیقه ۵۲

ون پارس نقش جهان: میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، سعادت براتی، احمد مهرابی، سعید مهرعلی، ابراهیم مرادی، سهیل رفیع زاده، فردین نجفی، علی حسامی، نوید تجلی نژاد

سرمربی: سعید جهانگیری

شهرداری بندرعباس: سید ایوب چمن، بهنام بنیادزاده، یاشار اسدنژاد، علی خبر، هادی دهقانی، محسن طیبی، محمد مدد ملیسی، معین رنجبریان، ادریس کوچکی، مهدی خسروی دوست، ایمان شوریابی

سرمربی: امیر خلیفی‌اصل

داور: امیر عرب‌براقی

شرح بازی: در دقایق ابتدایی تیم ون پارس تلاش کرد نبض بازی را در اختیار بگیرد و سوار بر بازی شود. در همین حال نماینده بندرعباس نیز چشم به ضدحملات دوخته بود اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند. پس از ۱۰ دقیقه ابتدایی شهرداری بندرعباس توانست از فشار ون پارس کم کند و حتی صاحب یک موقعیت مسلم گلزنی نیز شد که مدافعین نماینده اصفهان به بهترین شکل ممکن توپ را از منطقه خطر دور کردند. بازی در ادامه نیمه اول پایاپای دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی جزئی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچکدام از موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا مسابقه در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

ون پارس نیمه دوم را با تهاجم به سمت دروازه شهرداری بندرعباس آغاز کرد و موفق شد خیلی سریع یک موقعیت خطرناک ایجاد کند. یاران ون پارس فرصت داشتند تا از شلوغی محوطه جریمه استفاده کنند اما با برخورد توپ به مدافعان، یک کرنر به دست آمد. در ادامه ضربه کرنر توسط کاویانی زده شد و فلاحیان با پرش عالی خود دروازه نماینده بندرعباس را باز کرد. در ادامه نیمه دوم بازی درگیرانه دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌های متعددی داشتند. ون پارس به دلیل اعتراض به داوری یکی از بازیکنان خود را از دست داد. در ادامه تیم ون پارس موقعیت تک به تک بسیار خوبی به دست آورد اما توپ تبدیل به گل نشد تا مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر نماینده اصفهان به پایان برسد.

شرح گل:

گل اول ون پارس در دقیقه ۵۲ از روی ارسال فلاحیان به داخل محوطه جریمه و ضربه سر فلاحیان به ثمر رسید.

دقایق حساس:

در دقیقه ۲ تیم ون پارس روی ضربه سعادت براتی از پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و در ادامه ضربه او با واکنش زیبای خسروی مواجه شد.

در دقیقه ۱۴ تیم شهرداری بندرعباس روی اشتباه مدافعین ون پارس مواجه شد و ایمان شوریابی با یک پاس، دهقانی را در موقعیت گل جلوی دروازه بی دفاع قرار داد. با این حال نوید تجلی‌نژاد موفق شد با تکل عالی خود توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد و ناجی تیمش شود.

در دقیقه ۳۲ هادی دهقانی موفق شد با فرار از جناح راست خود را در موقعیت خوب ارسال قرار دهد اما پاس او توسط ایمان کیانی به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه ۳۵ پاس خلاقانه نجفی به سعید مهرعلی رسید اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

در دقیقه ۷۱ تیم شهرداری بندرعباس با یک پاس روبه جلو در محوطه جریمه ون پارس صاحب موقعیت شد. احمد مهرابی از دروازه خارج شد تا توپ را دفع کند که با مهاجم حریف برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

در دقیقه ۷۳ پنالتی تیم شهرداری بندرعباس توسط ایمان شوریابی به تیر دروازه زده شد تا بهترین موقعیت نماینده بندرعباس از دست برود.

در دقیقه ۷۵ خروج به موقع احمد مهرابی موقعیت بسیار مناسبی را از شهرداری گرفت.

در دقیقه ۸۸ یک خطا به سود شهرداری بندرعباس باعث اعتراض بازیکنان ون پارس شد و در ادامه فردین نجفی و محمد امین کاویانی از داور کارت زرد دریافت کردند. در ادامه اعتراضات بیشتر کاویانی باعث شد تا داور او را در تصمیمی بحث برانگیز از زمین بازی اخراج کند.

در دقیقه ۹۰ فردین نجفی روی فرار عالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و فرصت داشت تا اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه چیپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بهترین بازیکن: فردین نجفی از ون پارس نقش جهان

کد خبر 584755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.