اپل‌واچ جدید چه زمانی معرفی می‌شود؟

اپل‌واچ SE جدید احتمالاً از نمایشگر بزرگ‌تر بهره نخواهد برد و به تراشه شبیه به پردازنده اپل‌واچ سری هشت مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال کار بر اولین مدل مقاوم اپل‌واچ است که به طور خاص برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است و انتظار می‌رود اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود. مدل بعدی اپل‌واچ SE نیز به عنوان بخشی از مجموعه محصولات پوشیدنی جدید این شرکت در کنار اپل‌واچ سری هشت رونمایی خواهد شد.

نسخه مقاوم اپل‌واچ برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند. جایی که امکان دارد اپل‌واچ استاندارد در برابر فشارهای وارده مقاومت نداشته باشد، این مدل جدید بهترین گزینه ممکن است. گزارش‌های پیشین ارائه شده نیز نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال آماده کردن سه ساعت هوشمند جدید است که شامل مدل SE جدید، سری هشت و نسخه مقاوم برای ورزشکاران می‌شود.

درحال‌حاضر اطلاعات بسیار کمی درمورد اپل‌واچ مقاوم و نسخه بعدی اپل‌واچ SE در دسترس است. البته به نظر می‌رسد که اپل‌واچ SE جدید احتمالاً از نمایشگر بزرگ‌تر بهره نخواهد برد و به تراشه شبیه به پردازنده اپل‌واچ سری هشت مجهز خواهد شد. در صورتی که همه چیز براساس سال‌های گذشته پیش برود، می‌توان انتظار داشت که شرکت اپل در ماه اکتبر مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کند.

کد خبر 584744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.