قیمت مرغ به نرخ مصوب دولت نزدیک شد/ هرکیلو مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان!

مدیر شرکت مرغ سپاهان با بیان اینکه معمولاً در فصل گرما با افزایش قیمت مرغ مواجه می‌شویم، گفت: شرایط آب‌وهوایی، تلفات و تولید کمتر به افزایش قیمت مرغ می‌انجامد. قیمت برای مصرف کننده ۵۹ هزار و۸۰۰ تومان است که با نرخ مصوب دولت که ۶۰ هزار تومان است، فاصله‌ای اندک دارد.

حمیدرضا شیخان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فعلاً قیمت مرغ زنده ۳۹ هزار و۶۰۰ تومان، قیمت مرغ درب کشتارگاه ۵۵ هزار و۷۰۰ تومان و قیمت برای مصرف کننده ۵۹ هزار و۸۰۰ تومان است که با نرخ مصوب دولت که ۶۰ هزار تومان است فاصله‌ای اندک دارد.

به گفته وی دریکی دو ماه گذشته به دلیل میزان تولیدات بالای مرغ و کاهش تقاضای خرید قیمت این محصول کاهش یافته بود و شرکت پشتیبانی دام هم مرغ‌ها را خریداری و برای زمان‌های کمبود، ذخیره کرد.

این فعال ادامه داد: اکنون با توجه به نزدیک شدن قیمت‌ها به نرخ مصوب دولتی، با کاهش سرانه مصرف نسبت به گذشته روبه‌رو هستیم؛ زیرا خواه‌ناخواه افزایش قیمت در میزان خرید هر کالایی تأثیرگذار است.

شیخان اظهار کرد: معمولاً در فصل گرما با افزایش قیمت مرغ مواجه می‌شویم و شرایط آب‌وهوایی، تلفات و تولید کمتر به افزایش قیمت مرغ می‌انجامد.

کد خبر 584538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.