خط جدید تندروی اصفهان در دهه ولایت به بهره‌برداری می‌رسد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه یک خط جدید BRT از سه‌راه درچه-آتشگاه در غرب اصفهان آغاز شده است و به مقصد پایانه مسافربری جی در شرق اصفهان می‌رسد، گفت: در تلاش هستیم این خط جدید تندرو را در دهه ولایت افتتاح کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه‌ای که با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، معاونان و کارشناسان آن‌ها برگزار شد، همکاری این دو نهاد زیرمجموعه این معاونت در راستای تسهیل خدمت به مسافران بیان شد و حاضران نیز نظرات کارشناسی و گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در حاشیه این جلسه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، یک خط جدید BRT از سه‌راه درچه-آتشگاه در غرب اصفهان آغاز خواهد شد و پس از طی کردن بعضی خیابان‌های مرکزی، به مقصد پایانه مسافربری جی در شرق اصفهان می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از محاسن این خط جدید، نزدیکی به پایانه جی و خط سه تندرو است، افزود: در تلاش هستیم با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی و مناطقی که در مسیر این خط قرار دارد، این خط جدید تندرو را در دهه ولایت افتتاح کنیم.

کد خبر 584371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.