تسهیل‌گری برای رفع مشکلات محلات وظیفه شورای شهر است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رفع مشکلات محلات تا جایی که در حیطه اختیارات مدیریت شهری است، تلاش می‌کنیم، زیرا اعضای شورای اسلامی شهر در این مسیر تسهیل‌گری را وظیفه خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی با روحانیون و معتمدان منطقه چهار شهرداری، اظهار کرد: در جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی با معتمدان محلات، شهردار منطقه و معاونان آن حضور دارند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم شنیده و تدبیری عاجل برای رفع آن شود.

وی ادامه داد: چه بسا مشکلاتی که از سوی معتمدان مطرح شد را بتوان در کمتر از ۲۴ ساعت رفع کرد، البته رفع بعضی از مشکلات مطرح شده، خارج از اختیارات شهردار و شورای اسلامی شهر است و به مصوبه و پیگیری‌هایی خارج از اختیارات مدیریت شهری نیاز دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امسال نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری منطقه چهار پیش‌بینی شده است، گفت: برای رفع تمام مشکلات منطقه چهار چه بسا چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد، بر این اساس با توجه به علم تخصیص منابع محدود به نیازهای نامحدود اولویت‌بندی مشکلات و نیازها اهمیت می‌یابد، بنابراین در این نوع جلسات اولویت‌های محلات احصا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات محلات تا جایی که در حیطه اختیارات مدیریت شهری است، تلاش می‌کنیم، زیرا اعضای شورای اسلامی شهر در این مسیر تسهیل‌گری را وظیفه خود می‌دانند.

نباتی‌نژاد اظهار کرد: بعضی از مشکلات شهر به شهرداری بازنمی‌گردد، بلکه به مسائل فرهنگی شهروندان مربوط می‌شود.

کد خبر 584347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.