تصادف مرگبار مزدا و تریلر در آزادراه اصفهان- کاشان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی مزدا۳ با یک دستگاه تریلر کشنده در آزادراه اصفهان _ کاشان با سه کشته و دو مصدوم خبر داد و علت این حادثه را تشریح کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز مأموران پلیس راه استان اصفهان از وقوع یک حادثه رانندگی در آزادراه اصفهان _ کاشان مطلع و به منظور بررسی در محل حادثه، حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان، مشخص شد یک دستگاه تریلر کشنده از باند مخالف منحرف و پس از عبور از گاردریل وسط جاده، وارد باند مخالف شده است و با یک دستگاه خودروی مزدا ۳، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متأسفانه در پی این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری مزدا ۳ بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و دو نفر نیز مجروح می‌شوند.

لزوم نصب نیوجرسی در آزادراه اصفهان _ کاشان

وی با اشاره به علت وقوع این حادثه، تصریح کرد: تجاوز به چپ خودروی تریلر کشنده به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده و بی‌توجهی مسئولان راه به ایمنی محیط ترافیک و استفاده نکردن از موانع فیزیکی مناسب، عوامل وقوع این حادثه هستند.

سرهنگ زارع با تاکید بر لزوم نصب نیوجرسی در آزادراه اصفهان _ کاشان، خاطرنشان کرد: در این محل سابقه عبور وسایل نقلیه از گاردریل وجود دارد و ضروری است که گاردریل‌ها جمع‌آوری و از نیوجرسی مفصل‌دار در راستای جلوگیری از تکرار حوادث، استفاده شود.

کد خبر 584274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.