ایران‌نوین ۱۰۸ - کالج آمریکا ۷۳/سروقامتان ایران در آستانه قهرمانی

تیم‌ملی بسکتبال ایران‌نوین با نتیجه ۱۰۸ بر ۷۳ نماینده آمریکا را شکست داد و در یک‌قدمی قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه ارمنستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات چهارجانبه ارمنستان چند روزی می‌شود که آغاز شده و تیم‌های ملی ارمنستان، ایران‌نوین، سوریه و نماینده آمریکا در آن حضور پیدا کردند.

تیم‌ملی بسکتبال ایران‌نوین در این رقابت‌ها موفق شد در یک بازی مهیج به پیروزی ۱۰۸ بر ۷۳ برابر نماینده کشور آمریکا (کالج) برسد.

نماینده کشورمان پیش از این سوریه را ۷۷ بر ۶۱ شکست داده بود و در دومین دیدار خود در رویارویی با ارمنستان میزبان نتیجه بازی را ۷۳ بر ۷۱ واگذار کرده بود.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های ملی سوریه و ارمنستان عصر امروز _یکشنبه پنجم تیرماه_ برگزار خواهد شد و در صورت پیروزی تیم‌ملی سوریه، تیم‌ملی ایران‌نوین به عنوان قهرمانی و در صورت پیروزی ارمنستان، این تیم به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا می‌کند.

تیم‌ملی بسکتبال ایران‌نوین در تورنمنت ارمنستان به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و با ترکیب بهشاد عرب‌زاده، محمدسینا واحدی، محمدحسین احمدی، آرش ثابتی، علی دریایی، پیتر گیریگوریان، محمدمهدی رحیمی، رضا مرادی، میثم عابدی، حسن علی‌اکبری، آریا فریدونی، نصرت یازرلو و امیرحسین یازرلو به‌مصاف رقبای خود رفت.

کد خبر 584273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.