دوره آموزش تحلیل ارز دیجیتال رایگان
دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی

ارز دیجیتال که با نام‌های دیگر، ارز رمزنگاری شده و رمز ارز، شناخته می‌شود، یک ارز مجازی است که هیچ‌گونه وجود فیزیکی ندارد و از تکنولوژی رمزنگاری استفاده می‌کند تا تراکنش‌ها و معاملات را تایید و ایمن کند.

آیا می‌توانم با ارز دیجیتال درآمد دلاری داشته باشم؟

آیا من هم می‌توانم وارد این بازار شوم و سود کنم؟

برای انجام معامله و کسب سود در بازار ارز دیجیتال باید دانش خاصی داشته باشم؟ دوره تحلیل تکنیکال خوب چه دوره ایست؟ صبر کنید! ما در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ می‌دهیم.

شاید این روزها که قدم در جمع‌های دوستانه، فامیلی، رسمی و غیره می‌گذارید، برای یک بار هم که شده نام ارز دیجیتال به گوشتان خورده باشد و شاید کمتر کسی باشد که راه سرمایه گذاری در آن را یاد گرفته باشد!

آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال راهی نیست که شما بتوانید یک شبه آن را طی کنید، بلکه نیاز به دانش و زمان کافی دارد و این همان کاری است ما که ما با ارائه دوره رایگان ارز دیجیتال از وب سایت moinsl.ir برای شما فراهم کرده‌ایم.‌

اما ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال که با نام‌های دیگر، ارز رمزنگاری شده و رمز ارز، شناخته می‌شود، یک ارز مجازی است که هیچ‌گونه وجود فیزیکی ندارد و از تکنولوژی رمزنگاری استفاده می‌کند تا تراکنش‌ها و معاملات را تایید و ایمن کند. ارز دیجیتال بر اساس فناوری بلاک چین، یک دفتر کل توزیع شده، ساخته شده است که کاملاً با ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس و غیره متفاوت است؛ زیرا هیچ مرجع مرکزی آنها را صادر نمی‌کند و تحت تاثیر دخالت یا کنترل دولت قرار ندارد.

این سیستم همتا به همتا به هیچ بانکی متکی نیست و هر کسی را در هر نقطه‌ای از این کره خاکی قادر می‌سازد تا تراکنش‌هایی انجام دهند و با کدنویسی پیشرفته‌ای که دارد، ذخیره و انتقال داده‌های رمزنگاری شده را بین کیف پول‌ها و بلاک چین ایمن می‌کند.

بیت کوین، به عنوان اولین ارز دیجیتال شناخته می‌شود که در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد و هم اکنون به عنوان پادشاه رمز ارزها بین هزاران ارز دیجیتال دیگر می تازد. دنیای زیبای ارزهای دیجیتال ثابت کرده است که نوسانات زیادی دارد و اگر شما بتوانید آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید، می‌توانید از این نوسانات سود ببرید و درآمد دلاری کسب کنید.

برای یادگیری نحوه حرکت بازار ارز دیجیتال به دو نوع تحلیل نیاز داریم:

  1. تحلیل فاندامنتال
  2. تحلیل تکنیکال

در تحلیل فاندامنتال باید به جدیدترین اخباری که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده گزارش می‌شوند، توجه کنیم. اما این موضوع برای تحلیل تکنیکال کاملاً متفاوت است؛ زیرا تحلیل تکنیکال نیاز به دانش و دقت زیادی دارد و در عین حال پیش بینی دقیق‌تری از روند بازار در اختیار شما قرار می‌دهد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چیست؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، شما یک بار یا دو بار و یا سه بار می‌توانید به صورت شانسی سود کنید؛ اما اگر به همین روند ادامه دهید، ممکن است تمام دارایی‌های خود را از دست بدهید؛ زیرا این بازار، بازار حدسی نیست!

 مدرسه معین بهترین دوره آموزش تحلیل تکنیکال

شما به عنوان یک سرمایه گذار و یا تریدر بهتر است ابتدا روی خودتان سرمایه گذاری کنید و با یادگیری دوره آموزش تحلیل ارز دیجیتال، سود خود را در این بازار رو به رشد افزایش دهید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شامل استفاده از شاخص‌ها و اندیکاتورهای ریاضی بر اساس داده‌ها و الگوهای قیمتی قبلی برای پیش بینی روندهای آینده بازار است و می‌توان از این تحلیل برای هر نوع بازاری؛ از جمله، بازار بیت کوین، اتریوم و غیره استفاده کرد.

جالب است بدانید که این بازار براساس الگوهای خاصی رفتار می‌کند و برای مدتی در همان مسیر ادامه می‌یابد که شما می‌توانید با شناسایی این الگوهای رفتاری، یک تحلیلگر شوید.

یک سرمایه گذار خوب دوست دارد که در زمان بازار نزولی، خرید کند و در سطوح بالاتر دارایی خود را بفروشد و سود کند و این طرز تفکر ایده آل گرایانه هر فردی است که وارد این بازار پر نوسان می‌شود؛ اما باید یک نکته را مد نظر گرفت و آن هم این است که شما از کجا می‌دانید که قیمت پایین بازار چند خواهد بود تا بتوانید به آن ورود پیدا کنید؟

و این همان چیزی است که تحلیل ارز دیجیتال به آن پاسخ می‌دهد و به طور کلی در بازار رمز ارزها، دو نوع سرمایه گذار وجود دارد:

هولدرها (HOLDers): افرادی که ارز دیجیتال را بدون قصد فروش برای چندین سال، خریداری می‌کنند.

تریدرها (Traders): افرادی که قصد دارند رمزارز را در کف قیمتی بخرند و در اوج بفروشند و سود کنند.

اگر شما هم یک تریدر هستید، پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید و با مزایای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آشنا شوید تا با یادگیری این دوره، رمزارز مورد نظر خود را با قیمت خوب خریداری و با سود بفروشید و در نهایت تصمیماتی آگاهانه و مبتنی بر داده‌ها، نه مبتنی بر احساسات، اتخاذ کنید.

چرا باید دوره آموزش تحلیل ارز دیجیتال رایگان دریافت کنم؟

اگر در دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بدون آگاهی وارد این بازار نشوید. گزارشات نشان می‌دهد که افراد مبتدی و ناآگاه نسبت به بازار ارزهای دیجیتال بیشتر در معرض از دست دادن دارایی‌های خود هستند.

با تهیه دوره رایگان ارز دیجیتال می‌توانید با طرز تفکر منطقی و آگاهی بالا وارد این بازار شوید و سود کنید. در این دوره با اصطلاحات زیر سروکار خواهید داشت که با یادگیری دقیق آنها به یک تریدر و معامله گر حرفه‌ای تبدیل می‌شوید:

نمودارهای شمعی

سطوح مقاومت و حمایت

شاخص قدرت نسبی (RSI)

شاخص میانگین جهت دار (ADX)

میانگین متحرک (MA)

البته در این دوره با شاخص‌ها و اندیکاتورهای دیگری نیز آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند تا در این زمینه به طور دقیق آموزش ببینید. همچنین در این دوره به آموزش پرایس اکشن که بسیار کاربردی و مهم است نیز پرداخته می‌شود

مهم‌ترین مزایای تحلیل دوره تکنیکال

زمانی که می‌خواهید در دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی شرکت داشته باشید باید به شما بگوییم که این دوره مزایای مختلفی دارد. شما باید به این موارد به طور کامل واقف باشید تا بتوانید به درستی در بازارهای مختلف کسب درآمد کنید. این دوره برای شما عزیزان پشتیبانی‌های منحصر به فردی دارد. به این صورت که فرد آموزش دهنده با فرد شرکت کننده به طور مستقیم در ارتباط است.

  1. در این دوره مثال‌های کاربردی و متعددی وجود دارد.
  2. تصاویر و صدای استاد کیفیت و جلوه فوق‌العاده ای دارد.
  3. ویدیوهای این مقدماتی ترین دوره تحلیل تکنیکال در اختیار افراد است.
  4. به طور کامل با مهم‌ترین و بهترین روش‌ها و ابزارها آشنا می‌شوید.
  5. آپدیت‌هایی که این دوره دارد به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد

پیش نیاز دوره تحلیل مقدماتی

افرادی که می‌خواهند در دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی شرکت کنند. نگران این هستند که هیچ پیش زمینه‌ای ندارند. شما باید بدانید که در این دوره سعی شده است. تکنیک‌ها را به صورت تخصصی و در قالب آموزش‌های حرفه‌ای برای شما ارائه می‌دهند.

نیاز دوره تحلیل مقدماتی

جمع بندی

ارز دیجیتال در سال‌های اخیر گسترش زیادی داشته است و به همین علت در بسیاری از جوامع پیشرفته بسیار شناخته شده است. در ایران نیز به دلیل کسب درآمد دلاری که می‌توانیم از این بازار شگفت انگیز داشته باشیم، بسیاری از افراد به دنبال یادگیری تحلیل تکنیکال بازار رمز ارز هستند.

شما می‌توانید هم اکنون با تهیه دوره تحلیل تکنیکال رایگان از وب سایت moinsl.ir کسب درآمد دلاری را شروع کنید.

کد خبر 584130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.