بررسی مدیریت هزینه در شورای ششم در دستور کار است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:بیشتر از هرزمان دیگری نیاز به مدیریت هزینه داریم .

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی مهر، امروز، شنبه، چهارم تیرماه در هفتاد و سومین علنی شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در سطح شهر ارومیه تأکید و با اشاره به گزارش عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی اظهار کرد: برنامه‌هایی که در سازمان فرهنگی اجرا شده نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته کمبودی نداشته است،، که البته جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به مدیریت هزینه داریم و این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پراکندگی که فرهنگسراها در سطح شهر داشته، گفت: در محدوده‌هایی که تراکم جمعیت زیادی داریم و از لحاظ خدمات رسانی نیز ضعیف بوده که مناطق کم برخوردار شهر محسوب می‌شوند، همچنین در خصوص فرهنگسراها نیز دچار کمبود هستیم.

توکلی مهر افزود: در مناطق کشتارگاه، اسلام آباد، کوی سالار و لاله فرهنگسرا نداریم و پیش از این مصوباتی برای احداث فرهنگسرا در این مناطق داشتیم و یکی از برنامه‌ها نیز باید ایجاد ایستگاههای فرهنگی در چنین محلاتی باشد که پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم و نیاز بیشتری برای ورود به امور فرهنگی وجود دارد، مباحث فرهنگی باید متناسب با محلات و تراکم فرهنگی و جمعیتی باید برنامه‌ ریزی شود.

توکلی مهر افزود: با استفاده از برنامه‌های فرهنگی، باید تقویت فرهنگ بومی و محلی در راستای انسجام ملی مدنظر قرار گیرد و مردم در و هنرمندان در کنار یکدیگر و در راستای ایجاد وحدت و انسجام ملی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی در خصوص نبود جانمایی مناسب برای فرهنگسرای محله کشتارگاه گفت: فرهنگسرای منطقه کشتارگاه باید در اراضی فعلی کشتارگاه شهرداری جانمایی شود و نیازی به پیدا کردن مکانی جدید نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: روستاهایی که چسبیده به شهر هستند تأثیر گذار خواهند بود، بنابراین نباید مورد غفلت قرار گیرند، همچنین شورای شهر باید طی رایزنی با فرمانداری، بخشداری و بنیاد مسکن نسبت به رفع مشکلات این روستاها اقدام کند.

کد خبر 584121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.