شورا، در جزئیات اداره شهر دخالت نمی‌کند

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص ورود نکردن شورای شهر به جزئیات مسائل در شهرداری گفت: جایگاه شورای شهر باید حفظ شود، بنابراین درست نیست که وارد جزئیات مدیریت شهری شویم و باید به سیاست‌گذاری بپردازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توحید علی نژاداصل، امروز_ شنبه چهارم تیرماه_ در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: باید یک المان مناسب و شایسته برای غدیر طراحی شود و در این راستا مسابقه طراحی از سوی شهرداری برگزار و سپس در خصوص جانمایی مکانی مناسب برای آن، تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ضروری است شهرداری در نخستین فرصت، اقدام به تشکیل کارگروه ویژه فراخوان طراحی المان غدیر کند، همچنین وظیفه شهرداری ایجاد بسترهای فرهنگی است که یکی از این موارد فرهنگسراها هستند.

وی در خصوص ورود نکردن شورای شهر به جزئیات مسائل در شهرداری افزود: جایگاه شورای شهر باید حفظ شود، بنابراین درست نیست که وارد جزئیات مدیریت شهری شویم و باید به سیاست‌گذاری بپردازیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید بسترها را باید آماده کنیم، تصریح کرد: ضروری است راهکارهای قانونی برای ورود مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به مردم احصا و تدابیر اجرایی لازم، اتخاذ شود.

وی گفت: برای ایجاد فرهنگسراها در محلات کم برخوردار شهر ارومیه، شهرداری توان مالی ندارد و شورای شهر باید به دنبال ارائه راهکارها و استفاده از ظرفیت‌های ملی در حوزه اخذ اعتبارات باشد.

کد خبر 584091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.