تن هاگ دست از سر تیم سابق بر نداشت

علی رغم مخالفت‌های آژاکس، آنتونی مشتاق است تا تابستان امسال به منچستریونایتد بپیوندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آلفرد شرودر، سرمربی تیم آژاکس هلند مصمم است تا بازیکنانش را در پنجره جاری حفظ کند و به تن هاگ و منچستریونایتد اجازه ندهد که ستاره‌های این باشگاه را به خدمت بگیرند.

سرمربی آژاکس اخیراً تأیید کرد که باشگاه منچستریونایتد به جذب آنتونی، وینگر برزیلی تیم هلندی علاقه مند است. همچنین ژورین تیمبر نیز از گزینه‌های شیاطین سرخ به حساب می‌آید و تن هاگ قصد دارد تا ستاره‌های سال گذشته خود را به یونایتد ببرد.

شرودر در مصاحبه‌ای گفته: واضح است که می‌خواهیم آنتونی را نگه داریم. فکر می‌کنم او تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد. واقعاً می‌خواهم با او کار کنم؛ او به خوبی این مسئله را می‌داند و باشگاه نیز در جریان علاقه من به آنتونی هست. فکر نمی‌کنم کار او در آژاکس تمام شده باشد.

علی رغم مخالفت‌های شرودر، آنتونی مشتاق است تا تابستان امسال به منچستریونایتد بپیوندد. ۱۰ گل و ۹ پاس گل او در تمام رقابت‌ها در فصل گذشته، او را در صدر فهرست مهاجم‌های جوان و مستعد اروپا نگه داشت و رؤیای پیوستن به لیگ بزرگ‌تر قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ برای او کاملاً در دسترس است.

باشگاه آژاکس اعلام کرده است که برای حفظ آنتونی تمام تلاش خود را می‌کند و باشگاه آماده است تا او را متقاعد کند که حداقل یک فصل دیگر بماند. باید صبر کرد و دید آیا تن هاگ موفق می‌شود شاگرد و باشگاه سابق خود را راضی به انتقال کند یا خیر.

گفتنی است که خط میانی اولویت اصلی منچستر در این پنجره است و آنها تمرکز خود را روی فرنکی دی یونگ و کریستین اریکسن گذاشته‌اند.

کد خبر 584063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.