شکایت فدراسیون فوتبال از عضو هیئت‌ مدیره استقلال

فدراسیون فوتبال جمهوری‌ اسلامی ایران به اظهارات عضو هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز در یک برنامه تلویزیونی محمد مؤمنی عضو هیئت‌مدیره استقلال در خصوص منتفی‌شدن یا نشدن حضور «سعید صادقی» هافبک پر سروصدای گل‌گهر در تیم استقلال اظهار کرد: سعی می‌کنیم بازیکن باکیفیت را به‌هر شکل‌ممکن به‌خدمت گرفته و با بازیکنان ایرانی نواقص پست‌های خود را برطرف کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد حتماً از بازیکن خارجی استفاده می‌کنیم. مضاف بر اینکه اینجا استقلال است نه تیم‌ملی؛ سهمیه جام‌جهانی هم برای کسی نداریم یا اینکه بگوییم می‌توانیم رسیدن به تیم‌ملی و سهمیه جام‌جهانی را فراهم کنیم. تیم‌های دیگر حتماً چنین قولی داده‌اند.

فدراسیون فوتبال نیز پس از این صحبت‌ها سریعاً واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای که در زیر آورده شده با اشاره به این نکته که عضو هیئت‌مدیره استقلال به فدراسیون تهمت زده از وی به کمیته‌انضباطی شکایت کرد:

در پی اظهارات توهین‌آمیز جناب آقای مؤمنی عضو محترم هیئت‌مدیره باشگاه استقلال و وارد نمودن اتهامات واهی نسبت به تیم‌ملی فوتبال جمهوری‌اسلامی ایران، فدراسیون فوتبال نسبت به ارجاع این پرونده به کمیته اخلاق و پیگیری موضوع از سوی مراجع قانونی اقدام خواهد کرد.

بدون شک موضوعات مطرح‌شده مصداق وارد آوردن اتهام صریح به کادر فنی تیم‌ملی، ساختار سازمانی و اداری فدراسیون همچنین زیر سوال بردن جایگاه و شأن ملی‌پوشان شایسته فوتبال ایران است.

بر این اساس لازم است عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در کمیته اخلاق مستندات و مدارک مرتبط با ادعای خود را در کمترین زمان ممکن ارائه نمایند و در صورت عدم وجود چنین مدارکی پاسخگوی توهین و اتهام وارده نسبت به تیم‌ملی و فدراسیون فوتبال ایران باشند.

کد خبر 583833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.