واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهامات و ادعاهای بی‌اساس رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه به اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک در آنکارا واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه، سعید خطیب زاده اظهار کرد: اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان و بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار است.

وی افزود: از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه‌ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت‌دار جهت مهیا کردن فضا برای طرح سناریوی فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: کشور همسایه ما ترکیه به خوبی می‌داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغ‌گو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی‌اساس بوده و انتظار می‌رود در مقابل این ادعاهای تفرقه‌افکنانه سکوت نکند. این رژیم بارها نشان داده است تا چه میزان غیرقابل اعتماد است.

وی با تاکید مجدد بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه به صورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود، تصریح کرد: مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند و اگر به ظاهر نیز طرف‌هایی بر اساس مصلحت‌اندیشی زودگذر، نمایشی از همراهی داشته باشند، اما در واقع می‌دانند با چه رژیم خطرناکی روبه‌رو هستند.

کد خبر 583807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.