اسماعیل‌نژاد: آنالیز کاملی از آمریکا داشتیم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: روز گذشته و امروز کادر فنی آنالیز کاملی از بازیکنان حریف در اختیارمان گذاشتند و خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امشب پنجشنبه _دوم تیرماه_ در سومین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ مقابل آمریکا قرار گرفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد. امین اسماعیل‌نژاد در رابطه با این بازی، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم. از نظر روحی و بدنی خسته نشدیم هرچند تمام توان‌مان را گذاشتیم.

وی افزود: روز گذشته و امروز کادر فنی آنالیز کاملی از بازیکنان حریف در اختیارمان گذاشتند و خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم. امیدوارم بتوانیم با همین روند بازی‌ها را ادامه داده و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران، در خصوص اینکه حتی یک ست را هم به آمریکا واگذار نکردند، گفت: دیروز برابر بلغارستان روز بد تیم ایران بود و امروز توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. می‌توانیم بهتر از این هم باشیم ولی به هر حال خوشحالیم که بازی را به بهترین شکل به پایان رساندیم.

کد خبر 583778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.