تکمیل خط ۶ مترو در اولویت‌ شهرداری تهران

شهردار تهران گفت: تکمیل خط شش مترو از جمله اولویت‌های اساسی شهرداری تهران است و افتتاح ایستگاه‌های باقی‌مانده از خط شش نه تنها بهره‌وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می‌رساند، بلکه به دلیل ایستگاه‌های تقاطعی، استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در بازدید از کارگاه‌های عملیات عمرانی مسیر و بعضی از ایستگاه‌های قطعه میانی خط شش مترو تهران، اظهار کرد: هشت ایستگاه میانی خط شش مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص آخرین اوضاع عملیات عمرانی در ۱۰ کیلومتر قطعه میانی خط شش و نیز چهار ایستگاه در شرف بهره‌برداری «کارگر»، «شهدای هفتم تیر»، «میدان حضرت ولیعصر (عج)» و «بهار شیراز»، افزود: تکمیل خط شش مترو از جمله اولویت‌های اساسی شهرداری تهران است و افتتاح ایستگاه‌های باقی‌مانده از خط شش نه تنها بهره‌وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می‌رساند، بلکه به دلیل دارا بودن ایستگاه‌های تقاطعی، استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.

شهردار تهران تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز حداقل هشت ایستگاه از ایستگاه‌های میانی خط شش تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 583640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.