ناراحتی رونالدو از سران منچستریونایتد!

روزنامه‌های مختلف ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* تاتنهام آماده رقابت با آرسنال در رقابت برای جذب رافینیا است، اما هر دو باشگاه ممکن است ستاره لیدز را از دست بدهند؛ چراکه بارسلونا هم به شدت پیگیر اوست.

* آرسنال آماده است تا در تابستان امسال به دنبال جذب دومینیک کالورت لوین، ستاره اورتون برود تا برای فصل آینده ترکیب خود را تقویت کند.

ناراحتی رونالدو از سران منچستریونایتد!

* پس از اینکه تاتنهام از جذب مجدد مهاجم سابق خود (اریکسن) عقب‌نشینی کرد، حالا منچستریونایتد در موقعیت خوبی برای جذب این بازیکن قرار گرفته است.

* کریستیانو رونالدو از عدم فعالیت نقل و انتقالاتی منچستریونایتد نگران است و حتی ممکن است قبل از پایان پنجره این باشگاه را ترک کند.

دیلی میل:

* منچستریونایتد و چلسی به مایکل ادواردز، مربی سابق نقل و انتقالات لیورپول علاقه‌مند هستند، زیرا غول‌های لیگ برتر به دنبال تقویت خود در عملیات جذب بازیکنان هستند.

* تونی فریکشا، مدیر سابق بارسلونا، از سیاست‌های باشگاه در قبال هواداران انتقاد کرد و به آن‌ها هشدار داد که خریدهای بزرگ در تابستان امسال به نوکمپ نخواهند آمد.

سان:

* طبق اعلام رسانه‌ها، عثمان دمبله هدف نقل و انتقالات چلسی، به ژاوی، سرمربی بارسلونا گفته است که دوست دارد در نیوکمپ بماند.

* آرسنال می‌ترسد که در تابستان امسال نتواند از شر نیکلاس پپه خلاص شود و مجبور به حضور او در ورزشگاه امارات برای یک فصل دیگر باشد.

* طبق گزارش‌ها، براندون ویلیامز بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد می‌تواند در ازای ۱۰ میلیون پوند از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

تایمز:

* مایکل ادواردز، معمار موفقیت‌های اخیر لیورپول در بازار نقل و انتقالات، از جمله گزینه‌های مد نظر چلسی برای انتخاب مدیر ورزشی جدید این تیم است.

* رحیم استرلینگ تنها در صورتی به جدایی از منچسترسیتی فکر می‌کند که بتواند برای باشگاهی که در لیگ قهرمانان اروپا و بزرگ‌ترین جام‌های داخلی رقابت می‌کند، و به طور منظم در تیم اصلی، بازی کند.

دیلی میرر:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال به گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، پیشنهاد قراردادی به ارزش حدود ۲۶۴ هزار پوند در هفته برای انتقال به ورزشگاه امارات را داده است.

* گفته می‌شود منچستریونایتد برای فروش آنتونی مارسیال فقط یک پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی دارد، اما حتی این مبلغ ممکن است علاقه مندان به جذب او را منصرف کند.

دیلی اکسپرس:

* ناامیدی منچستریونایتد با تصمیم مالکوم ابیووی ستاره تیم فوتبال داربی کانتی برای رد انتقال به اولدترافورد بدتر شده است.

* تیم فوتبال ناتینگهام فارست در مذاکرات برای به خدمت گرفتن دین هندرسون، دروازبان منچستریونایتد به صورت قرضی، پیشرفت کرده است.

سان اسکاتلند:

* باشگاه آبردین می‌خواهد لیام بویس را به لیست خریدهای تابستانی خود اضافه کند، اما برای جذب "هیتمن هرت" از ایپسویچ تاون با یک رقابت سنگین روبه‌رو است.

* منچستریونایتد در حال مذاکره با دانیل باخمن، دروازه بان سابق کیلمارناک و رأس کانتی است تا او را به عنوان دروازه بان دوم تیم فوتبال خود، به خدمت بگیرد.

دیلی رکورد:

* براساس گزارشی که در کشور آرژانتین منتشر شده، الکساندرو برنابی آرژانتینی قرار است قبل از پایان هفته برای تکمیل مراحل پزشکی خود قبل از امضای قرارداد پنج‌ساله با سلتیک، وارد اسکاتلند شود.

* سلتیک به رقابت برای جذب کانر بارون از باشگاه آبردین با دو باشگاه سری «آ» که ستاره زیر ۲۱ سال اسکاتلندی را دنبال می‌کنند، پیوسته است.

کد خبر 583628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.