اعزام آتش‌نشانان تالش به ۷۱ ماموریت

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات سازمان در سه ماهه ابتدای امسال، به ۷۱ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به ۷۱ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان شهر تالش در سه ماهه ابتدای امسال، به ۲۷ مورد عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند، افزود: از این تعداد عملیات پنج مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی، دو مورد مراکز تجاری، پنج مورد ضایعات و علفزار، ۱۰ مورد آتش‌سوزی خودرو و پنج مورد مربوط به سایر حریق‌ها بوده است.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی تالش به شهروندان در ۲۰ مورد نجات افراد از آسانسور، دو مورد نجات افراد محبوس در اماکن مختلف، یک مورد گیر کردن بدن، پنج مورد امداد در تصادفات جاده‌ای، ۱۳ مورد رفع مزاحمت حیوانات موذی و خطرناک و سه مورد سایر امدادها، خدمات ایمنی ارائه کرده است.

خورشیدی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن از منزل مسکونی و محل کار خود از خاموش بودن لوازم گازی و برقی اطمینان حاصل کرده و در اسرع وقت نسبت به بیمه حوادث و آتش سوزی این واحدها اقدام کنید.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش، با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۲۵ نیروی انسانی و پنج خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 583594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.