گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌بندی جدید عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فلیپ Bespole Edition را بدون تغییر مشخصات در مقایسه با مدل اصلی در رنگ‌های جدید و بازارهای گسترده‌تر عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ سه را اکتبر سال گذشته و فقط چند ماه پس از رونمایی این گوشی در ماه آگوست معرفی کرد. نسخه ویژه این امکان را برای مشتریان فراهم کرد که هنگام خرید گلکسی زد فلیپ سه، ترکیب رنگ‌های شخصی‌سازی شده را انتخاب کنند. نسخه Bespoke برای گوشی گلکسی زد فلیپ چهار نیز ارائه خواهد شد، اما این بار ترکیب رنگ‌های بیشتری خواهد داشت. همچنین این نسخه قرار است در بازارهای بیشتر عرضه شود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مشخصات نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ چهار در مقایسه با مدل اصلی تغییر نخواهد کرد؛ تنها تفاوت این است که کاربران می‌توانند رنگ‌ها را برای قسمت بالایی و پایینی پنل پشتی با یکدیگر ترکیب کنند. همچنین می‌توانند یک فریم مشکی مات یا براق و یکی از مجموع ۴۹ ترکیب رنگ ممکن را برای گوشی خود انتخاب و آن را شخصی‌سازی کنند.

درحال‌حاضر افراد فقط در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره، بریتانیا و ایالات متحده می‌توانند نسخه Bespole Edition گلکسی زد فلیپ سه را سفارش دهند. سامسونگ قصد دارد نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ چهار را در کشورهای دیگر به ویژه در بازارهای پیشرو در سراسر اروپا و آسیا نیز تولید کند. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در آگوست سال جاری میلادی، گلکسی زد فلیپ چهار را رونمایی کند.

کد خبر 583550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.