برگزاری چهارمین سه‌شنبه بانشاط در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: شهروندان محله بهاران، یک روز به‌یادماندنی همراه با بازی و ورزش را در طرح " سه‌شنبه‌های با نشاط" تجربه کردند.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این جشنواره با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها و با محوریت خانواده پویا و شاد سه‌شنبه هر هفته در سمنان برگزار می‌شد؛ این هفته نیز خانواده‌ها لحظات شاد و مهیجی را در خیابان ورزش سپری کردند.

وی افزود: سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای مدرن امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: تلاش داریم در این جشنواره با استفاده از ورزش‌های گروهی و خانوادگی، علاوه بر فراهم کردن فضایی شاد و مفرح، بر همبستگی و همدلی بیشتر خانواده‌ها بیفزاییم.

نجم با اشاره به فراهم کردن رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره، تصریح کرد: بازی‌های بومی و محلی، دارت، طناب‌کشی، بازی با حلقه، فوتبال و بدمینتون از ورزش‌هایی بود که خانواده‌ها در محیطی متفاوت همراه با فرزندان خود از آن استفاده کردند و استقبال پرشور از این جشنواره، الزام برگزاری این گونه برنامه‌ها را بیش از پیش نشان داد.

وی با بیان اینکه چهارمین سه شنبه‌های با نشاط در منطقه مسکن مهر و محله بهاران برگزار شد، گفت: همگانی شدن و عمومی شدن ورزش از سیاست‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان می‌باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیأت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان سمنان، تربیت بدنی سپاه ناحیه سمنان، اداره ورزش و جوانان، سازمان بسیج مستضعفین و هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان برپا شد و اجرای مسابقه و اهدا جوایز به قید قرعه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

نجم اظهار کرد: سه‌شنبه‌های بانشاط، هفته آینده میزبان منطقه چهارصد دستگاه شهر سمنان خواهد بود.

کد خبر 583453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.