پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پرکارترین تیم لیگ‌برتر در پنجره نقل‌وانتقالاتی بوده و با برنامه‌ای حساب‌شده به‌دنبال بستن یک تیم کامل جهت قهرمانی ششم در لیگ‌برتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال جام خلیج‌فارس از بیستم مردادماه با برگزاری سوپرکاپ ایران آغاز خواهد شد و ۱۶ تیم حاضر در لیگ‌برتر فصل آینده، از چند هفته گذشته آماده می‌شوند تا در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر، حضوری قدرتمند داشته باشند.

در بین تیم‌های لیگ، تنها تیمی که با جدیت و حساب‌شده وارد بازار نقل‌وانتقالات شده تیم فوتبال پرسپولیس تهران است‌؛ آن‌هم درحالی‌که سرمربی استقلال، روز گذشته معرفی شد و سپاهان هنوز بدون سرمربی است و سایر تیم‌ها نیز فعالیت خاصی تا به امروز نداشته‌اند. قرمزهای پایتخت، بعد از پنج‌سال قهرمانی متوالی، سال گذشته قافله را به رقیب دیرینه خود واگذار کردند و از حالا به‌دنبال پس‌گرفتن قهرمانی لیگ‌برتر هستند.

پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

شروع طوفانی در پنجره نقل‌وانتقالات با هدف دبل‌هتریک

ترابی که اولین‌بار در تیرماه سال ۱۳۹۷ به پرسپولیس پیوست در نیم‌فصل مسابقات ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پس از نیم‌فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس بازگشت. ترابی سه جام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس در کارنامه دارد و تأثیرات زیادی در این قهرمانی‌ها داشته است. مهدی ترابی فصل گذشته با ثبت آمار سه گل و ۱۰ پاس‌گل در ۲۷ دیدار لیگ‌برتر یکی از بهترین‌های لیگ ایران بود. مهدی ترابی، ملی‌پوش ارزنده سرخ‌پوشان ایران با توجه به نظر سرمربی تیم و پس از توافق در مذاکرات با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، قرارداد همکاری خود با پرسپولیس را برای مدت دو سال دیگر تمدید کرد و نخستین چراغ پرسپولیس در این پنجره نقل‌وانتقالات را روشن کرد.

در دومین فعالیت نقل‌وانتقالاتی پرافتخارترین تیم لیگ‌برتر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اسبق تیم‌های رویال‌آنتورپ بلژیک و بوآویشتای پرتغال، با قراردادی سه‌ساله برای دومین‌بار و پس از یک‌سال‌ونیم دوری از ایران به پرسپولیس پیوست تا بار دیگر درون قفس‌توری این تیم بایستد.

البته در دوران حضور قرضی بیرو در لیگ پرتغال، باشگاه بوآویشتا بند دائمی‌کردن قرارداد علیرضا بیرانوند به مبلغ یک میلیون یورو را فعال نکرد و باشگاه آنتورپ برای انتقال او به تیمی دیگر مبلغ فسخ قرارداد را طلب کرده بود. در ادامه آنتورپ ۳۰۰ هزار یورو از خواسته قبلی پایین آمده تا با ۷۰۰ هزار یورو بیرانوند را در اختیار پرسپولیس قرار دهد؛ اما پرسپولیس این رقم را پرداخت نکرد و خود بیرانوند بود که پس از توافق و با پرداخت این مبلغ در حالی که یک‌فصل دیگر با آنتورپ قرارداد داشت از این تیم جدا شد.

نکته‌ای در قرارداد بیرو با پرسپولیس جالب‌توجه است، بند جدایی لحاظ شده در قرارداد وی با قرمزپوشان در مدت سه ساله است که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و در ازای پرداختن مبلغ ۳۰۰ هزار دلار می‌تواند پرسپولیس را ترک کند.

مرتضی پورعلی‌گنجی، دومین خرید تیم فوتبال پرسپولیس تهران زودتر از آغاز پنجره نقل‌وانتقالات بود که سر و صدای خاصی هم به‌پا کرد. پورعلی‌گنجی که در جریان دیدارهای فصل گذشته به‌منظور ریکاوری در دوران نقاهت پس از پارگی رباط‌صلیبی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و چندین‌بار نیز از علاقه‌اش به قرمزپوشان پایتخت گفت در نهایت به انتظار خود و هوادارانش پایان داد تا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

مدافع سابق تیم‌های نفت تهران، تیانجین‌تایگرز چین، السد قطر، اوپن بلژیک، العربی قطر و شنژن چین با قراردادی به‌مدت دو سال رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست‌. وی که می‌تواند از مدافعان تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد، پس از بیرانوند دومین خرید پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی لقب گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران، روز چهارشنبه دو هفته گذشته با مدافع راست تیم فوتبال سپاهان اصفهان به توافق نهایی رسید و دانیال اسماعیلی‌فر با عقد قراردادی به‌مدت دو فصل، به پرسپولیس تهران پیوست.

مدافع راست سابق تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، پس از پایان یافتن قراردادش با طلایی‌پوشان نصف‌جهان فصل بیست‌ودوم را خارج از اصفهان تجربه خواهد کرد تا مانند بسیاری از بازیکنان هم‌دوره‌ای‌اش از اصفهان به پرسپولیس منتقل شده باشد.

محمدمهدی احمدی جوان آینده‌دار ۲۱ ساله که در پست دفاع و وینگر چپ بازی می‌کند با توجه به نظر کادر فنی قرمزپوشان به پرسپولیس پیوست. او پس از توافق نهایی با مدیران پرسپولیس، قراردادی سه ساله با این تیم به امضا رساند. بازیکن پیشین تیم نفت مسجدسلیمان که در تیم‌ملی امید ایران نیز حضور داشت نخستین خرید سهمیه زیر ۲۳ سال باشگاه پرسپولیس به‌حساب می‌آید.

در ادامه میلاد سرلک و باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات بر سر قرارداد جدید به توافق رسیدند تا همکاری طرفین برای یک فصل دیگر ادامه داشته باشد. این بازیکن ۲۷ ساله که شهریورماه سال ۱۳۹۹ با قراردادی دو ساله به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد و در این مدت حدوداً در ۸۰ مسابقه داخلی و آسیایی، پرسپولیسی‌ها را همراهی کرده فصل بیست‌ویکم نیز شاگرد یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

قرمزِ طلایی!

پرسپولیسی‌ها در ادامه روند عجیب‌شان در پنجره نقل‌وانتقالات، پس از مذاکرات متعدد و توافق نهایی با سروش رفیعی، هافبک ۳۲ ساله سه فصل گذشته سپاهان را به تیمشان آوردند و سروش رفیعی برای سومین‌بار در دوران حرفه‌ای‌اش، با قراردادی به‌مدت دو فصل به پرسپولیس پیوست تا بار دیگر پیراهن قرمزپوشان را بر تن کند.

رفیعی پس از سه‌فصل حضور در سپاهان، با اتمام قراردادش از جمع طلایی‌پوشان اصفهان جدا شد. البته رفیعی پیش از سفر به اردوی قطر همراه با تیم‌ملی، با پرسپولیس به توافق رسیده بود.

در نخستین تغییرات ورودی کادر فنی پرسپولیس، «خوزه آگوستو لوسادا بنیتز» که فارغ‌التحصیل دوره بدنسازی از دانشگاه مادرید است با عقد قرارداد برای یک‌فصل به کادر فنی سرخ‌پوشان ایران ملحق شد. او پیش از این با باشگاه‌های نساجی قائم‌شهر و گل‌گهر سیرجان همکاری داشته و پرسپولیس سومین تجربه کاری او در فوتبال ایران است. گفتنی است لوسادا به‌عنوان بدنساز، جانشین مظاهر رحیم‌پور شد.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی‌اش در فصل آینده لیگ‌برتر به‌دنبال در اختیار گرفتن گئورگی گولسیانی، بازیکن گرجستانی تیم سپاهان، به توافقات نهایی رسید و این انتقال با قراردادی دو ساله رسماً توسط باشگاه پرسپولیس اعلام شد تا در لیگ بیست‌ودوم زوج علی نعمتی در خط‌دفاعی قرمزها را تشکیل دهد.

گولسیانی ۳۱ ساله، از فصل نوزدهم تا بیست‌ویکم در سپاهان اصفهان توپ می‌زد و در رقابت‌های ایران و آسیا برای طلایی‌پوشان اصفهانی به‌میدان رفت. این مدافع گرجستانی سابقه بازی در تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان را هم در کارنامه دارد و پرسپولیس چهارمین تیم وی در ایران به‌شمار می‌رود.

دو روز پیش هم سیامک نعمتی و باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات بر سر قرارداد جدید به توافق رسیدند تا همکاری طرفین برای دو فصل دیگر ادامه داشته باشد؛ نعمتی که به‌نوعی آچار فرانسه ترکیب پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده و در پست‌های دفاع راست، وینگر و مهاجم توپ زده سومین تمدیدی پرسپولیس بود.

نعمتی ۲۸ ساله از سال ۱۳۹۶ در پرسپولیس توپ می‌زند و در طول این مدت به قهرمانی‌های متعددی همراه قرمزهای تهران رسیده است. وی فصل گذشته دوران مصدومیت طولانی‌مدتی سپری کرد و تنها در ۱۳ بازی برای این تیم به‌میدان رفت، اما با توجه به سبک بازی‌اش کادر فنی پرسپولیس باز هم او را در این تیم نگه‌داشت و فصل آینده می‌تواند کمک بسزایی به سرخ‌پوشان پایتخت بکند.

پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

خداحافظی با حاشیه‌سازان!

در فعل‌وانفعالات باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، حامد لک دروازه‌بان دو فصل اخیر این تیم، پس از توافق با باشگاه پرسپولیس به همکاری خود پایان داد و به‌عنوان اولین بازیکن در این تابستان، از قرمزها جدا شد.

وی در شهریور ۱۳۹۹ به پرسپولیس پیوسته بود، یک نایب‌قهرمانی لیگ‌قهرمانان آسیا، یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی لیگ‌برتر و یک قهرمانی سوپرجام را با این تیم به‌دست آورد و فصل گذشته نیز قرارداد خود را با سرخ‌پوشان تمدید کرد ولی در نهایت جایی در لیست پرسپولیسی‌ها نداشت.

حامد لک با جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، قرمزپوش شده بود تا جانشین وی در درون دروازه سرخ‌پوشان پایتخت شود و حالا با پیوستن دوباره علیرضا بیرانوند به این تیم، تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود.

لک در طول رقابت‌های لیگ بیست‌ویکم نیز چند هفته‌ای به‌دلیل مشاجره و درگیری با یحیی گل‌محمدی و همچنین عملکرد بسیار بدی که در چند بازی از خود به‌نمایش گذاشت سکونشین شده بود و با توجه به اعلام بی‌نیازی گل‌محمدی به وی و با جذب بیرانوند، او جمع پرسپولیسی‌ها را ترک کرد.

در کادر فنی پرسپولیس چند تغییر دیگر نیز رخ داد؛ ابتدا داوود فنایی مربی‌دروازه‌بان‌ها و سپس مظاهر رحیم‌پور مربی‌بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس از سمت خود استعفا کردند و پس از دو سال حضور از قرمزپوشان پایتخت جدا شدند. این دو مربی بعد از چندین فصل همکاری با یحیی گل‌محمدی در شهرخودرو مشهد و پرسپولیس تهران، فصل آینده در تیمی دیگر حضور خواهند داشت. رحیم‌پور مشکل خاصی با پرسپولیس برای ماندن نداشت اما ترجیح داد استعفا بدهد؛ اما داوود فنایی در فصلی که گذشت خصوصاً به‌خاطر عملکرد ضعیف حامد لک گریبان‌گیر حواشی زیادی شد و مورد انتقادات شدیدی نیز قرار گرفت تا در پایان به همکاری خود با پرسپولیس پایان بدهد.

حمید مطهری دیگر فردی بود که از کادر فنی پرسپولیس جدا شد تا در لیگ بیست‌ودوم همراه قرمزپوشان پایتخت نباشد؛ مطهری در لیگی که سپری شد غالباً به‌خاطر مصاحبه‌ها و صحبت‌هایش در کنفرانس‌های خبری توسط طرفداران پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها و رسانه‌ها بر سر زبان‌ها افتاده بود.

دستیار گل‌محمدی روز دوشنبه وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و پس از انجام مذاکرات به‌صورت توافقی با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شد تا به شایعات جدایی‌اش از سرخ‌پوشان پایتخت رنگ واقعیت ببخشد. البته این جدایی برای مطهری بد هم نشد و این مربی پس از چندین سال دستیاری در کنار گل‌محمدی، با تحت هدایت گرفتن نساجی و عقد قرارداد یک‌ساله، نفر نخست کادر فنی شود.

پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

سردرگمی در بحبوحه بازارگرمی‌های میلیاردی!

علاوه بر تغییرات متعدد در بین بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، شایعات گسترده دیگری مبنی بر ورودی‌ها و خروجی‌های پرسپولیس وجود دارد و هنوز مشخص نیست تکلیف برخی نام‌ها به چه سرانجامی می‌رسد.

احسان پهلوان، وینگر ۲۸ ساله پرسپولیس که از شهریورماه سال ۱۳۹۹ از ذوب‌آهن به جمع سرخ‌پوشان پیوست در آستانه عقد قرارداد رسمی با فولاد خوزستان است.

قرارداد پهلوان با قرمزها دو ساله بوده و هم‌اکنون بازیکن آزاد است، بازیکن محبوب یحیی قرار بود بدون حق فسخ یک‌طرفه و با افزایش ۲۵ درصدی قراردادش شاگرد گل‌محمدی بماند. اما پیشنهاد پرسپولیس ۹ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که فولاد خوزستان مبلغ ۱۹ میلیارد تومان یعنی ۱۰ میلیارد بیشتر برای دو فصل به پهلوان می‌دهد. بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او شاگرد نکونام خواهد شد.

سعید آقایی دیگر بازیکن پرسپولیس است که از قضا او نیز در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان قرار دارد. آقایی در سرخ‌پوشان پایتخت انتظارات را در سمت چپ خط‌دفاعی برآورده نکرده و آینده‌اش با پرسپولیس مبهم است. قرارداد آقایی با پرسپولیس به پایان رسیده و از طرف دیگر درویش مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده وی هنوز با پرسپولیس فسخ نکرده است. اما انتظار می‌رود او دیگر خروجی پرسپولیس در این پنجره نقل‌وانتقالاتی باشد.

عرفان باقری بازیکن جوان آکادمی استقلال، با سن‌وسال کمی که دارد حواس‌ها را به خود جلب کرده است. باقری بازیکن تیم‌های پایه استقلال طبق گفته‌های منابع نزدیک با قرارداد پنج ساله به پرسپولیس پیوسته اما مصاحبه مبهم و عجیبی که وی انجام داده نشان می‌دهد خودش نیز در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و این قرارداد نیز هنوز رسمی نشده و احتمال منتفی‌شدن این انتقال بسیار بالا است. از طرفی اگر پرسپولیس قرارداد عرفان باقری را ثبت کند به‌دلیل قراردادی که وی با استقلال دارد از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم می‌شود. بر همین اساس باید دید مقصد نهایی این یاغی جوان کدام تیم پایتخت خواهد بود.

دیگر بازیکنی که به شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تابستانی شناخته می‌شود سعید صادقی آقای پاسور فصل گذشته و وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان است. صادقی با وجود ۲۸ سال سن و اینکه آنقدری جوان نیست که سال‌ها در اوج بدرخشد خواهان زیادی دارد و می‌توان صراحتاً گفت بر سر به‌خدمت گرفتنش دعوا برپاست. صادقی علاوه‌بر سرخابی‌ها از سپاهان، فولاد و حتی الاتحادکلبا پیشنهاداتی داشت اما تنها چیزی که مشخص است این است که مقصد نهایی‌اش پرسپولیس یا استقلال خواهد بود.

صادقی سه هفته است که بخش کثیری از اخبار فوتبال ایران را به خود اختصاص داده ولی هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده است. مبلغی که برای به‌خدمت گرفتن صادقی مطرح شده بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان است که رقم عجیبی هم به‌شمار می‌رود. باید دید صادقی بالاخره حاضر خواهد شد خودش و خواهان‌هایش را از بلاتکلیفی دربیاورد یا ماجرای تیم آینده صادقی کماکان ادامه دارد.

گل‌محمدی پس از بررسی شرایط فنی چند مهاجم خارجی از مسئولان باشگاه خواسته تا مذاکره با «کاسیانو دیاس» را به صورت جدی دنبال کنند؛ کاسیانو در کشورهای برزیل، کره‌جنوبی، قزاقستان و چین بازی کرده و در لیگ پرتغال هم پیراهن واویشتای پرتغال را بر تن کرده و هم‌اکنون در تیم ویزلای پرتغال توپ می‌زند و ارزش این مهاجم در ترنسفرمارکت حدوداً ۲۵۰ هزار یورو برآورد شده و رقم احتمالی قرارداد پرسپولیس با وی همین اندازه است. این مهاجم برزیلی در صورتی‌که مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد پای قرارداد الکترونیکی که برایش ارسال شده را امضا می‌کند تا بتواند فصل آینده در پرسپولیس بازی کند.

پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

خودی‌ها بین زمین و هوا

عیسی آل‌کثیر یکی دیگر از بازیکنانی که شرایط مبهمی دارد مهاجم تحت قرارداد پرسپولیس است؛ طبق نظر پزشکان معالج، آل‌کثیر که به‌دلیل پارگی رباط‌صلیبی به‌تازگی تحت عمل‌جراحی قرار گرفته تا پایان لیگ‌برتر آینده فصل را از دست خواهد داد و قادر نیست برای سرخ‌پوشان به میدان برود. به‌همین دلیل به احتمال فراوان نام آل‌کثیر در لیست تمدیدی‌های سرخپوشان قرار نخواهد گرفت.

از طرف دیگر، پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم مدنظر کادر فنی خود را جذب کند و همین مسئله دلیلی شده تا وضعیت عیسی آل‌کثیر به صورت قطعی مشخص نشود. در صورتی که پرسپولیس بتواند مهاجم با کیفیتی جذب کند، آن وقت احتمال جدایی آل‌کثیر از پرسپولیس بیشتر از همیشه خواهد بود

درحالی‌که چند روزی است در برخی محافل فوتبالی صحبت از تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو مهاجم سپاهان است اما نام این بازیکن در فهرست خرید یحیی گل‌محمدی نیست. ضمن اینکه از قرارداد سه ساله مغانلو با طلایی‌پوشان دو سال دیگر مانده و جدایی این بازیکن از جمع سپاهان به سادگی نیست.

همچنین اخباری در مورد تلاش برخی واسطه‌ها برای حضور شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال در پرسپولیس بود اما سرمربی پرسپولیس اعلام کرده به‌خاطر عملکرد ضعیف دیاباته در سال گذشته، او را نمی‌خواهد. گفتنی است به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده بود با پنج میلیارد تومان می‌توانند این مهاجم را جذب کنند.

در رابطه با یکی از ستاره‌های پرسپولیس و اسطوره‌های لیگ‌برتر یعنی سیدجلال حسینی بگوییم. چند روز گذشته رضا درویش در مصاحبه‌ای از مربی‌گری خود در پرسپولیس خبر داد. به‌نظر می‌رسد گل‌محمدی تحت هیچ شرایطی با بازی‌کردن سیدجلال موافقت نکرده و قرار است برای حفظ شأن او، تنها با نشستن او بر روی نیمکت به عنوان مربی موافقت کند.

البته سیدجلال در آخرین صحبتی که داشته تاکید کرده فعلاً به خداحافظی فکر نمی‌کند و این توان را دارد تا یک‌فصل دیگر در پرسپولیس و بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران بازی کند. از این رو بهترین حالت شاید حضور او به عنوان مربی-بازیکن باشد که مدنظر یحیی نیست و باید دید سیدجلال با این موضوع موافقت می‌کند یا در نهایت علی‌رغم میلی‌باطنی‌اش از پرسپولیس جدا خواهد شد. از ملوان بندرانزلی در ماه‌های گذشته به‌عنوان آخرین تیم دوران حرفه‌ای سیدجلال حسینی مرد تمام‌نشدنی فوتبال ایران نام برده می‌شد، ولی تا به این لحظه هیچ اتفاق خاصی در خصوص تصمیم نهایی سیدجلال رقم نخورده است.

همچنین تکلیف بازیکنانی مانند رضا اسدی و رامین رضائیان که قراردادشان با پرسپولیس فقط نیم‌فصل بوده و هم‌اکنون به پایان رسیده مشخص نیست. صحبت‌های زیادی مبنی بر جدایی این دو بازیکن پر سروصدا و پر حاشیه مطرح شده، اما شاید در روزهای آینده از جانب باشگاه پرسپولیس تصمیمات نهایی اعلام شود.

«شرزود تمیروف» مهاجم ازبکستانی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران از انگیزه‌هایش برای رقابت در فصل آینده گفته اما در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است و شانس اندکی برای ماندن دارد.

پرسپولیس یکه‌تاز پنجره نقل‌وانتقالاتی!

پنجره‌ای که لولای آن ۱۰ میلیارد هزینه می‌برد!

در کنار بحث‌های ورودی و خروجی، مسئله‌ای که کمتر به آن توجه می‌شود محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات داخلی است. به‌دلیل شکایت باشگاه شهرخودرو مشهد در خصوص احقاق‌حق و دریافت طلب این باشگاه از پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل‌محمدی، قرمزهای پایتخت، با حکم کمیته‌انضباطی در محرومیت به‌سر می‌برند و از آنجا که این حکم نیز به‌تازگی صادر شده، تمام قراردادهایی که ثبت شده، چه قبل از شروع رسمی فصل نقل‌وانتقالات و چه بعد از شروع آن، مجاز نیست و تا زمانی که بدهی چند میلیاردی پرسپولیس به شهرخودرو پرداخت نشود، این پنجره بسته خواهد ماند.

طلب شهرخودرو از پرسپولیس ۱۰ میلیارد تومان است، این باشگاه قبلاً در سه مرحله اقدام به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کرده و در مرحله‌ای جدیدتر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به حساب تیم مشهدی واریز کرده است. اما قطعاً برای رفع کامل مشکل بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باید اقدامات لازم را برای دریافت مجوزهای بازی بازیکنان جدیدش انجام دهد و به‌طور کامل ۱۰ میلیارد را تسویه کند.

کد خبر 583367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.