گوشی جدید وان‌پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس 10T گوشی پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس خواهد بود که با قیمت مقرون‌به‌صرفه وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T که با کد Ovatine شناخته می‌شود، از صفحه‌نمایش تخت ۶.۷ اینچی Full HD پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده در پانچ‌هول بهره خواهد برد. این محصول به جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد شد؛ بنابراین سرعت آن از وان‌پلاس ۱۰ پرو سریع‌تر خواهد بود زیرا این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen1 مجهز شده است.

انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شود. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T از سیستم سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T با استفاده از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که نسبت به باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی وان پلاس ۱۰ پرو کوچک‌تر است. محصول جدید شرکت وان‌پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز در نیمه دوم سال جاری با قیمت بین ۴۶۷ تا ۵۹۶ دلار عرضه خواهد شد؛ البته احتمالاً در بازارهای جهانی با قیمت بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 583316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.