ساعت هوشمند R100 ریلمی به زودی معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ریلمی به‌زودی ساعت هوشمند R100 را با طراحی دایره‌ای و شارژدهی هفت روزه معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد ساعت جدید شرکت ریلمی که TechLife Watch R100 نام دارد، سه روز دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این ساعت هوشمند برخلاف مدل S100 که بدنه‌ای مشابه اپل‌واچ داشت طراحی دایره‌ای دارد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند R100 به تنوع بیشتری از قابلیت‌ها مجهز است.

ساعت هوشمند S100 بیشتر مانند مدل پیشرفته‌تر Dizo Watch 2 بود؛ به نظر می‌رسد که چنین ارتباطی بین ساعت هوشند R100 و Realme Watch S وجود دارد. ساعت جدید شرکت ریلمی دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی خواهد بود در حالی که Watch S از نمایشگر ۱.۳ اینچ استفاده می‌کرد. ریلمی اعلام کرده است که نمایشگر ساعت جدید این شرکت مانند مدل Watch S از نوع TFT است و محتوای بصری را با وضوح ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل نشان می‌دهد.

بدنه ساعت TechLife watch R100 آلومینیوم مات در رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای است. شرکت سازنده اعلام کرده است که ساعت جدید با یک بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد؛ در حالی که Watch S تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. ساعت جدید برخلاف مدل پیشین قابلیت پاسخ به تماس‌های تلفنی را دارد. ریلمی قصد دارد ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ ساعت جدید خود را رونمایی کند.

کد خبر 583315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.