ضرورت توجه مدیریت شهری یزد به نقاط کم‌برخوردار

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد عدالت در ارائه خدمات شهرداری است، از توجه ویژه شهرداری یزد به نقاط کم‌برخوردار این شهر خبر داد.

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی که بر کشور حاکم است و دشمنان نظام و انقلاب سخت‌ترین جنگ اقتصادی را به کشور تحمیل کردند، مردم ایران با بصیرت کامل در برابر این جنگ اقتصادی ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه این ایستادگی را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم، گفت: این وظیفه مسئولان است که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار ببندند و برای رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در شورای اسلامی شهر یزد از ابتدای فعالیت این دوره خدمت‌رسانی گسترده به مردم در نقاط مختلف شهر و ایجاد عدالت در ارائه این خدمات را در اولویت قرار دادیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از فعالیت‌های مهمی که هر سال توسط شوراها انجام می‌شود، بررسی لایحه بودجه ارائه شده از سوی شهرداری و در نهایت تصویب آن است، در این دوره شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تصویب بودجه‌ای عادلانه گذاشتیم و در بودجه امسال شهرداری به نقاط کم‌برخوردار توجه بسیار خاصی شده است.

سیفی خاطرنشان کرد: مردم در نظام اجرایی کشور نقش اصلی را بر عهده دارند، به‌گونه‌ای که در تمام بخش‌های کشور مردم تصمیم‌گیر هستند و به طور مستقیم خودشان سرنوشت و آینده خود را انتخاب می‌کنند.

وی گفت: در نظامی که مردم رکن اصلی به حساب می‌آیند، باید روند ارائه خدمات به صورتی باشد که تمام مردم شامل اقشار مختلف جامعه از آن به صورت عادلانه بهره‌مند باشند.

کد خبر 583295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.