میلان آماده جذب پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید

باشگاه میلان پیشنهادی به دفاع برزیلی سابق رئال‌مادرید ارائه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، «روبرتو کارلوس» هفته گذشته گفت که مارسلو هنوز چهار یا پنج سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند و از آن زمان، تعدادی از باشگاه‌ها در اروپا به دفاع چپ سابق رئال مادرید که به تازگی قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده، ابراز علاقه کرده‌اند.

مارسلو سال‌ها به عنوان بازیکن ثابت و اثرگذار در ترکیب رئال مادرید حضور داشت و توانست با افتخارآفرینی‌های متعدد به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. شکی وجود ندارد که این بازیکن یکی از اسطوره‌های برتر تاریخ باشگاه مادریدی محسوب می‌شود.

با وجود سابقه درخشان مارسلو در رئال‌مادرید، قرارداد او در این تابستان به پایان رسید و باشگاه رئال مادرید رسماً اعلام کرد که تمایلی به تمدید قرارداد با دفاع برزیلی خود ندارد. به این ترتیب مارسلو پس از سال‌ها حضور در ترکیب کهکشانی‌ها به عنوان یک بازیکن آزاد راهی تیم جدیدی خواهد شد.

مارسلو در این ماه با ورود به روزهای پایانی قراردادش، ۱۶ سال خدمت در رئال مادرید را به پایان می‌رساند. در حال حاضر جدی‌ترین پیشنهادی که او دریافت کرده از باشگاه میلان است. قهرمان سری آ پیشنهادی به مارسلو ارائه کرده دستمزد خالص وی در هر سال را به ۳ میلیون یورو می‌رساند. با این حال، مدافع برزیلی هنوز با تمامی بندهای ارائه شده در پیشنهد میلان موافقت نکرده و مذاکرات ادامه دارد.

دستمزد مارسلو در رئال مادرید نزدیک به ۶ میلیون یورو بود اما میلانی‌ها تنها حاضر به پرداخت نصف دستمزد مارسلو در رئال هستند. علی‌رغم رد پیشنهاد اول میلان توسط مارسلو، باشگاه ایتالیایی قصد دارد یک پیشنهاد بهتر ارائه دهد. آن‌ها اکنون تحت فشار هستند تا عملیات را سرعت ببخشند زیرا سایر باشگاه‌ها از آن زمان وارد میدان شده‌اند و شنیده شده است که باشگاه المپیک مارسی در فرانسه نیز علاقه زیادی به جذب این مدافع دارد.

کد خبر 583255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.