اجرای قوانین مناسب‌سازی؛ اولویت شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: شهرداری طی سه سال گذشته، گام‌های مؤثری در راستای مناسب‌سازی فضاها و معابر شهری پرتردد برداشته است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت دسترسی آسان کم‌توانان جسمی، معلولان و جانبازان به معابر و فضاهای شهری، اظهار کرد: قوانین مناسب‌سازی معابر و فضاهای عمومی شهر گلپایگان در حال تدوین و اجرا است.

وی افزود: وجود برخی موانع در نحوه طراحی و اجرای معابر عمومی، پارک‌ها و فضای سبز بسیاری از این فضاها را فاقد شرایط لازم برای حضور افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی در جامعه کرده است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: به منظور دستیابی به محیط شهری مناسب لازم است معابر شهری، پیاده‌راه‌ها و شبکه ارتباطی پیاده و سواره و محیط‌های مرتبط با معلولان، پارک‌ها، مبلمان شهری، نورپردازی و حتی نحوه چیدمان پوشش گیاهی مناسب‌سازی شود.

شکرزاده با ابراز خرسندی از اقدامات مؤثر در راستای مناسب‌سازی معابر سطح شهر، گفت: شهرداری طی سه سال گذشته گام‌های مؤثری در راستای مناسب‌سازی فضاها و معابر شهری پرتردد برداشته است.

وی افزود: مناسب‌سازی فضاها و معابر شهری برای تردد آسان تمام شهروندان ازجمله معلولان، زنان باردار، سالمندان، نابینایان و ناشنوایان در بیشتر نقاط هسته مرکزی شهر انجام شده است و سعی داریم در سریع‌ترین زمان ممکن تمام معابر شهر مناسب‌سازی شود.

کد خبر 583236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.