کاهش همکاری‌ تیم‌های ورزشی از ارز دیجیتال

طی چند سال اخیر با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال اکثر مشاغل و صنایع در حال ورود به بازار رمز ارزها بودند و جهان ورزش نیز حضور فعالی در این زمینه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رکود چشمگیر بازار رمزارزها در این مدت باعث عقب نشینی بسیاری از کمپانی‌ها و بی اعتمادی به صنعت کریپتوکارنسی شده است. صنعت ورزش کریپتوکارسی باعث می‌شود تیم‌ها توکن‌های هواداری خود را ارائه دهند. توکن‌های هواداری یا فن توکن‌ها نوعی از ارزهای دیجیتال هستند که امتیازات ویژه‌ای عضویت مرتبط با طرفداران را به همراه دارند، تاکنون ۱۹ باشگاه فوتبال از جمله میلان، منچستر سیتی، اف سی بارسلونا، یانگ بویز برای پیاده‌سازی توکن‌های هواداری ثبت نام کرده اند.

توکن هواداری به دارندگان، قدرت حاکمیتی می‌دهند؛ یعنی با استفاده از آن‌ها می‌توان در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کرد. قیمت این توکن‌ها همانند ارزهای دیجیتال دیگر با نوسان همراه است و با خرید و فروش آنها می‌توان علاوه بر کسب درآمد در نتایج مهم تیم تأثیر گذار بود.

کد خبر 583233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.