پرداخت کمک‌معیشت به ۳۵۲۷ نفر از ایثارگران فاقد درآمد

دستیار ویژه و قائم‌مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت کمک‌معیشت به ۳۵۲۷ نفر از ایثارگران فاقد شغل و درآمد صورت گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، کامیار ثقفی در خصوص برقراری کمک‌معیشت جانبازان معسر، اظهار کرد: با پیگیری ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها، ۳۵۲۷ نفر جدید از ایثارگران واجد شرایط، شناسایی و پس از طی مراحل قانونی از همین ماه برای این عزیزان کمک‌معیشت برقرار شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران تعداد واجدین شرایط دریافت کمک‌معیشت حدود چهار درصد رشد داشته است، افزود: مقرر شده است این روند تا شناسایی همه واجدین شرایط و متقاضیان فاقد شغل و درآمد ادامه یابد و به محض اخذ درخواست از این افراد در نخستین ماه نسبت به برقراری این حق قانونی اقدام شود.

دستیار ویژه و قائم‌مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: حدود ۲.۵ درصد از ایثارگرانی که تاکنون کمک‌معیشت دریافت می‌کردند با توجه به اینکه طبق استعلام‌های صورت گرفته حقوق یا از محل دیگری کمک‌معیشت دریافت می‌کنند، واجد شرایط شناخته نشدند.

وی همچنین در مورد برخی از والدین و همسران شهدا که تاکنون حقوق و مزایایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت نمی‌کردند، نیز گفت: با مراجعه همکاران ما به ۱۰۷ نفر از والدین و همسران گران‌قدر شهدا و اخذ رضایت از آنها، از همین ماه نسبت به برقراری مستمری و حقوق این عزیزان اقدام شده است.

کد خبر 583227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.