۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تصادف خودرو بوگاتی رونالدو+عکس

یکی از خودروهای مجموعه اتومبیل‌های لوکس کریستیانو رونالدو در جزیره مایورکا اسپانیا دچار تصادف شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، یکی از خودروهای مجموعه اتومبیل‌های لوکس کریستیانو رونالدو در جزیره مایورکا اسپانیا دچار تصادف شده است. با این حال تأیید شده که خود این فوتبالیست در زمان حادثه در خودرو نبوده است.

بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتسه رونالدو که گفته می‌شود حدود ۲.۲ میلیون دلار ارزش دارد، حدود ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه در مایورکا در اسپانیا تصادف کرده است. براساس اظهارات شاهدان عینی، راننده بوگاتی ویرون کارمند ستاره منچستریونایتد بوده که کنترل ماشین را از دست داده و آن را از جاده خارج کرده است. بوگاتی رونالدو با با درِ ورودی یک خانه برخورد کرده و قسمت جلویی آن آسیب زیادی دیده است.

تصادف خودرو بوگاتی رونالدو+عکس

مقامات محلی تأیید کرده‌اند که سرنشینان خودرو آسیبی ندیده‌اند و به پلیس راهنمایی و رانندگی اظهارات خود را ارائه کرده‌اند. رونالدو و خانواده‌اش در حال حاضر در مایورکا تعطیلات خود را سپری می‌کنند. مایورکا بزرگ‌ترین جزیره در میان جزایر بالئاریک اسپانیا است که در سواحل شرقی این کشور واقع شده است.

رونالدو به همراه جورجینا رودریگز، فرزندان و دوستانش در یک عمارت مجلل در رشته کوهی در مایورکا اقامت دارد. طبق گزارش‌ها، امکانات رفاهی این اقامتگاه شامل سالن بدنسازی، جکوزی، استخر و زمین‌های ورزشی می‌شود.

کد خبر 583223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.