دوربرگردان پل امام حسن مجتبی(ع) افتتاح می‌شود

شهردار زنجان گفت: دوربرگردان پل امام حسن مجتبی(ع) با حل مشکل امنیت ترافیکی طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر در جمع خبرنگاران از حل مشکل امنیت ترافیکی دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) براساس مصوبات شورای ترافیک استان خبر داد و اظهار کرد: پس از انجام نورپردازی، این پل به‌زودی و طی روزهای آینده افتتاح می‌شود.

وی به بهره‌برداری از پروژه تقاطع شهید فخری‌زاده در گلشهر کاظمیه به عنوان مطالبه اصلی شهروندان منطقه با هزینه ۱۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: برخی از مناطق شهری همانند گاوازنگ و فاز سه نانوایان، خارج از حوزه ارائه خدمات شهرداری است و با مجوزهای موردی به وضعیت منطقه رسیدگی می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی سعدی اواخر تابستان سال جاری افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی در معبر پادگان ارتش به اتمام رسیده است و آسفالت محل طی ۲۰ روز آینده انجام می‌شود.

فیروزفر اضافه کرد: با نصب تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته به طور تقریبی پس از یک ماه شاهد بازگشایی این معبر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جشنواره تابستانی ۱۴۰۱ محلات شهرداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره با رویکرد فرهنگی و ورزشی و برای ارتقای سطح نشاط و شادابی شهروندان برگزار خواهد شد.

شهردار زنجان به احداث پارک‌های موضوعی در سطح شهر به منظور تأمین رفاه حال عموم شهروندان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی عمرانی پارک رز به اتمام رسیده است و این بوستان طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 583195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.