بررسی سوال از وزیر بهداشت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت

بررسی سوال نمایندگان چابهار و تهران از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در جلسه امروز سوال معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، کنارک، قصرقندشهر و سوال فاطمه قاسم‌پور نماینده تهران و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در پوشش بیمه همگانی و حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ و گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی تغییر تاریخ سال مالی، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی–تخصصی و بررسی طرح دوفوریتی کنترل، ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تشکیل سازمان پدافند غیرعامل هم در دستور کار نمایندگان مجلس است.

کد خبر 583181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.