کیف پول دیجیتال سامسونگ رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ از کیف پول دیجیتال خود با قابلیت رمزنگاری و امنیت بالا، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کیف پول‌های دیجیتال به میزان قابل‌توجهی در حال رایج شدن است و شرکت‌های اپل، گوگل، سامسونگ و دیگر شرکت‌ها در تلاش‌اند که از این فناوری بهره ببرند. کیف پول‌های دیجیتالی به کاربران این امکان را می‌دهد که برای باز کردن قفل و راه‌اندازی وسایل نقلیه خود نمایش مشخصات هویت، پرداخت و موارد دیگر از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند.

شرکت سامسونگ با ارائه کیف پول دیجیتال، فعالیت‌های خود را در این حوزه به میزان قابل‌توجهی توسعه می‌دهد. این فناوری سطح جدیدی از راحتی روزمره را با محیطی کاملاً ایمن برای ذخیره‌سازی کلیدهای دیجیتال، کارت‌ها و موارد دیگر به گوشی‌های هوشمند می‌آورد. به نظر می‌رسد که این پلتفرم جدید از امنیت و رمزنگاری سطح بالا مبتنی بر Samsung Knox برای کمک به محافظت از حساس‌ترین اطلاعات کاربران استفاده می‌کند. ترکیبی از تشخیص اثرانگشت و رمزنگاری به محافظت از داده‌ها کمک می‌کند؛ این راهکار تضمین خواهد کرد که فقط کاربر مورد نظر به اطلاعات حساس ذخیره‌شده، دسترسی خواهد داشت.

پلتفرم کیف پول دیجیتال جدید سامسونگ تا اواخر سال جاری از ردیابی سوابق کاری دیجیتال کاربر ازجمله سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در رمزارزها، گواهی‌نامه‌های رانندگی و کارت‌های دانشجویی پشتیبانی خواهد کرد. کیف پول سامسونگ برای کاربران دستگاه‌های گلکسی در ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا در دسترس است. کاربران واجد شرایط می‌توانند اپلیکیشن Samsung Pay یا Samsung Press را باز کرده و مراحل انتقال یافتن به کیف پول سامسونگ را دنبال کنند یا برنامه مورد نظر را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود و در دستگاه خود نصب کنند.

کد خبر 583078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.