سخنرانی عضو شورای سیاست‌گذاری سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ دوازدهم الی چهاردهم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سومین دوره کنفرانس بین‌المللی امنیت در شهرهای هوشمند (SNSPA) توسط دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست در کشور رومانی با مشارکت دانشگاهیان، سیاست گذاران، و محققان رشته‌های علوم اداری، ارتباطات، انفورماتیک - سایبرنتیک با محورهای مدیریت سایبری، اخبار جعلی، امنیت داده‌ها، جرایم سایبری، چالش‌های شناسایی چهره و فرصت‌ها و خطرات اینترنت اشیا به صورت آنلاین و در دو پنل اختصاصی در تاریخ دوازدهم خرداد ماه (دوم ژوئن) با همکاری دبیرخانه شهر هوشمند ایران برگزار شد.

با توجه به اهمیت موضوع و دعوت دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست و همچنین رایزن اقتصادی ایران در رومانی؛ امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و عضو شورای سیاست گذاری سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران نیز به عنوان سخنران اصلی در این کنفرانس حضور داشتند.

در اولین پنل کنفرانس که ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ حول موضوعات مدیریت سایبری، امنیت اطلاعات و تخریب اطلاعات با مدیریت Catalin VRABIE و حضور Alexander PROSSER، Lasse BERNTZEN، Milena YORDANOVA-KRUMOVA، Christian SCHACHTNER و امیر شجاعان برگزار شد. ایشان در خصوص اینترنت اشیا و چالش‌ها و فرصت‌های آن در ایران به سخنرانی پرداختند. این سخنرانی که با ارائه‌ی پاورپوینت همراه بود، مورد استقبال سایر شرکت کنندگان از دانشگاه‌های کشورهای اتریش، نروژ، بلغارستان، آلمان، ایران و رومانی قرار گرفت.

دومین پنل این سخنرانی نیز با محوریت امنیت شهروند و مدیریت پروین نگین راز در ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰ برگزار گردید.

قابل ذکر است که سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ دوازدهم الی چهاردهم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com مراجعه و یا با شماره‌های ۴۴و۲۲۸۹۳۲۴۲-۰۲۱ یا ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 583047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.