نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های مبارکه آغاز شد

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: به منظور هوشمندسازی یارانه نان، نصب  ۱۱۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های شهرستان مبارکه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حسینی در جلسه ساماندهی نصب کارتخوان‌های هوشمند اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی یارانه نان در کشور، ۱۱۰ دستگاه کارت خوان هوشمند از فردا _سه شنبه سی‌ویکم خردادماه_ در نانوایی‌های شهرستان مبارکه نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح هیچ تأثیری در قیمت نان ندارد، افزود: جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های کشور است و ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان مبارکه ادامه داد: در این طرح هیچ محدودیتی در خرید نان مورد نیاز برای مردم وجود ندارد و پس از مجهز شدن تمام نانوایی‌ها به این دستگاه، دریافت یارانه هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در شهرستان مبارکه با همکاری اتحادیه آرد و نان و کارگزاران بانک سپه در نانوایی‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، جلسه ساماندهی نصب کارتخوان‌های هوشمند به ریاست فرماندار و با حضور معاون بانک سپه استان در محل فرمانداری مبارکه برگزار شد.

کد خبر 583043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.