مکس ورستپن فاتح گرندپری کانادا

مکس ورستپن از ردبول در پیست ژیل‌ویلنوو شهر مونترال به قهرمانی مسابقات گرندپری کانادا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گرندپری کانادا از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پیست ژیل‌ویلنوو مونترال آغاز شد و درنهایت این مکس ورستپن از ردبول بود که توانست عنوان پیروزی را کسب کند. مکس ۷۰ دور را در مدت زمان ۱:۳۶:۲۱.۷۵۷ طی کرد و زودتر از سایران از خط پایان گذشت.

مسابقه در حالی شروع می‌شد که «مکس ورستپن» که روز قبل آن در جلسه تعیین خط بهتر از سایران کار کرده بود، پول پوزیشن را در اختیار داشت و فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز در رتبه‌های دوم و سوم بودند. همچنین شارل لکلرک که تعویض موتور انجام داده بود در هر صورت مسابقه را از جایگاه انتهایی شروع می‌کرد.

مسابقه رسماً آغاز شد و همه‌چیز به سود مکس ورستپن ادامه یافت. حادثه برای یوکی سونودا در دور ۴۹ باعث شد تا با ورود سیفتی‌کار، جریان مسابقه عوض شود و در این میان دورهای نهایی مقداری نزدیک دنبال شد. کارلوس ساینز که خود را به رتبه دوم رسانده بود در تلاش برای رسیدن به مکس بود اما دفاع فوق‌العاده راننده هلندی ردبول تا انتهای مسابقه باعث شد تا راننده فراری به او نرسد و در نهایت مکس برنده این مسابقه شود.

مکس ورستپن از ردبول پیش از این توانسته بود در باکو ۵۱ دور را در مدت زمان ۱:۳۴:۰۵.۹۴۱ زودتر از رقیبان خود طی کند و فاتح مسابقات گرندپری باکو آذربایجان شود.

کد خبر 583027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.