پایان عصر علی مرادی در وزنه‌برداری/تایید ابطال انتخابات وزنه‌برداری توسط دیوان عدالت اداری

در ادامه حواشی فدراسیون وزنه‌برداری و عزل ریاست فدراسیون مربوطه، با رای دیوان عدالت اداری انتخابات وزنه‌برداری نیز ابطال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حواشی عجیب‌وغریب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و تحت‌تأثیر قرار گرفتن فدراسیون، علی مرادی از ریاست فدراسیون کنار گذاشته شد و اتفاقات نه‌چندان جالب وزنه‌برداری نیز کماکان ادامه دارد و روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در تیرماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد که «علی مرادی» با ۲۲ رأی از ۴۳ رأی مأخوذه به عنوان رئیس این فدراسیون باقی ماند اما در همان زمان صحبت‌هایی درخصوص چگونگی برگزاری انتخابات وجود داشت؛ چراکه ۴۴ نفر اعضای حاضر در مجمع را تشکیل می‌دادند که رئیس هیئت آذربایجان‌شرقی در مجمع غیبت داشت و رأی‌گیری با ۴۳ نفر انجام شد. این موضوع اعتراض کاندیداها را به دنبال داشت مبنی بر اینکه علی مرادی باید رأیی بیشتر از ۲۲ رأی را کسب می‌کرد.

بعد از برگزاری انتخابات یکی از نامزدها (سجاد انوشیروانی) در این خصوص به دیوان عدالت اداری شکایت کرد که پاسخ آن ابطال انتخابات بود. با این حال با اعتراض علی مرادی، بار دیگر این رأی در شعبه تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت و رأی آن صادر شد که در آن ابطال انتخابات تأیید شده است. با ابطال این انتخابات، رسماً مرادی به عنوان رئیس فدراسیون دیگر اختیارات خود را ندارد. البته پیش از این به دلیل مشکلاتی که وزنه‌برداران در اعتراض به نبود امکانات داشتند، این موضوع مطرح شد که وزارت ورزش در نظر دارد برای فدراسیون وزنه‌برداری سرپرست انتخاب کند. محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این رأی را خطاب به علی مرادی ابلاغ کرده است.

نامه رسمی «سیدمحمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با این عنوان «ریاست شما از امروز وجاهت قانونی ندارد» به‌دست مرادی رسید تا پایان کار او برای همیشه رسماً اعلام شود.

پایان عصر علی مرادی در وزنه‌برداری/تایید ابطال انتخابات وزنه‌برداری توسط دیوان عدالت اداری

کد خبر 583015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.