اجرای آسفالت و ترمیم نوار حفاری‌های سطح شهر

شهردار گلسار گفت: زیرسازی آسفالت، لکه‌گیری و بهسازی معابر با نظارت واحد فنی و عمرانی شهرداری و با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی در حال انجام است.

حمید کیاروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای آسفالت و ترمیم نوار حفاری‌های شهر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان و بهسازی معابر شهری در حال انجام است.

وی یکی از عمده‌ترین اقدامات شهرداری گلسار را لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر عنوان کرد و افزود: بهسازی آسفالت معابر یکی از مطالبات بحق شهروندان است و به‌طورجدی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا کیفیت زندگی شهری ارتقا پیدا کند و رضایت شهروندی حاصل شود.

شهردار گلسار خاطرنشان کرد: اجرای عملیات‌های زیرسازی آسفالت، لکه‌گیری و بهسازی معابر با نظارت واحد فنی و عمرانی شهرداری و با هدف پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی در حال انجام است.

کیاروستا اضافه کرد: با توجه به فرسودگی آسفالت بعضی معابر سطح شهر به دلیل تخریب و حفاری، عملیات زیرسازی و آسفالت مجدد معابر و گذرگاه‌های شهر در محلات مختلف اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، گلسار یا سیف‌آباد یکی از شهرهای استان البرز است. گلسار حد فاصل آزادراه تهران_قزوین در شمال، راه‌آهن تهران_زنجان در جنوب و رودخانه کردان در غرب تا خیابان هیمالیا در شرق قرار گرفته است.

رشد جمعیت این منطقه و نیاز مبرم به خدمات شهرداری، زمینه را برای تأسیس شهرداری گلسار در سال ۱۳۸۷ فراهم کرد.

کد خبر 582994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.