تبلور شادمانی شهروندان با برپایی «جشنواره تابستانی تبریز»

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تجربه برگزاری جشنواره‌های متنوع، جشنواره تابستانی ۱۴۰۱ را برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان تبریزی برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حسین باهر، اظهار کرد: جشنواره تابستانی ۱۴۰۱ که برای اولین بار در سال ۸۵ و با حضور هنرمندان و همراهی قابل توجه و خیره‌کننده شهروندان روبه‌رو شد، فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی و نیز بسترسازی برای انتقال پیام و دغدغه مسئولان مدیریت شهری و نیز شهروندان شد که نتایج آن، در رفتارهای هر دو سویه این تعامل به چشم آمد و به روشنی ترمیم شد.

باهر افزود: جشنواره تابستانی تیرماه امسال با لحاظ کردن ویژگی‌های بومی، شادمانی را برای شهروندان تبریزی در نقاط مختلف شهر فراهم خواهد کرد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های محله‌محور، اقدامات متنوع در رابطه با کتاب و کتابخوانی، آموزش‌های شهروندی، آموزه‌های معنوی و همچنین توجه به فرهنگ و اصالت شهر در این زمینه مد نظر قرار گرفته است.

باهر همچنین برنامه‌ریزی برای گروه‌های سنی مختلف و گروه‌های هدف همچون بانوان و کودکان را از جمله بخش‌های مهم جشنواره امسال دانست و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر، خانواده بزرگ شهرداری تبریز و همچنین هنرمندان، ورزشکاران و اساتید و پیشکسوتان، شاهد اقدامات متنوع به منظور غنی‌سازی اوقات شهروندان خواهیم بود.

به گفته وی، این جشنواره با تجربه چندین ساله خود زمینه‌ساز بالندگی فضای فرهنگی و اجتماعی شهروندان بوده و توانسته است از این رهگذر، به فرصتی استثنایی برای بالنده‌تر کردن اوقات فراغت شهروندان تبدیل شود.

به گزارش ایمنا، جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۱، با برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر آن، براساس تجارب سال‌های گذشته خواهد کوشید که این دوره از جشنواره را با برنامه‌ریزی منسجمی در پارک‌ها و بوستان‌های تبریز برگزار کند.

این جشنواره، طی هفته جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که بخش نخست آن، با تمرکز بر جشن‌ها و جنگ‌های شادی است. برنامه‌های تابستانی امسال همزمان با جشن‌های ماه ذی‌الحجه، برنامه‌هایی متنوع خواهد داشت و ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر برگزار خواهد شد.

کد خبر 582993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.