کارتخوان‌های اتوبوس حمل‌ونقل شهری اراک فعال شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از فعال شدن کارت‌خوان‌های اتوبوس حمل‌ونقل شهری خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پرداخت هوشمند یکی از زیرشاخه‌های حوزه هوشمندسازی حمل‌ونقل شهری محسوب می‌شود که در این خصوص از سال ۹۵ تا سال ۹۹ قراردادی با شرکت سیمرغ تجارت منعقد شد.

وی افزود: با توجه به سپری‌شدن دوران کرونا، شهرداری اراک هوشمندسازی را به طور جامع در دستور کار خود قرار داد و در این زمینه به بررسی رزومه شرکت‌های فعال در این حوزه پرداخته است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: به‌طور موقت در راستای رفاه شهروندان کارت‌خوان‌های اتوبوس حمل‌ونقل شهری را فعال کردیم، لذا شهروندانی که دارای کارت هستند، می‌توانند با مراجعه به پایانه‌های شارژ کارت در محل‌های کیوسک جنب پل خیبر، کیوسک خیابان محسنی ابتدای گذر دوم، کیوسک خیابان قائم مقام روبه‌روی درمانگاه مرسلین و کیوسک پشت مسجد سیدها کارت‌های خود را شارژ و از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، می‌توانند موارد را با واحد بازرسی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از طریق تماس با شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰-۰۸۶ و شماره پیامک ۱۰۰۰۷۹۹۳، در میان بگذارند.

ساده‌وند گفت: با توجه به وارداتی بودن کارت‌ها و قیمت دلار، تهیه کارت جدید هزینه سنگینی خواهد داشت، لذا در جست‌وجوی راهی هستیم تا با تدابیر لازم امکان تهیه کارت جدید با هزینه کم فراهم شود و این مهم تا اوایل مهرماه محقق خواهد شد، البته تا قبل از این تاریخ امکان ارائه کارت جدید به شهروندان وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با صدور کارت‌های جدید، کارت‌های قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود و شهروندان در این زمینه با مشکلی مواجه نخواهند شد.

کد خبر 582941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.